{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

advarsel {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg så i de regionale nyheder (østjylland) igår, at der er en hund som er blevet stjålet, mens den var i ejerens have.
Derfor vil jeg bare advare folk, om at ligende muligvis kan ske hos jer. Så vær lidt opmærksom, hvis hunden er ude i haven alene...

Hilsen Vanni og Gitte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  advarsel
  • #1   28. nov 2005 Lukker heldigvis aldrig Daisy ud i haven uden opsyn.

• #2   28. nov 2005 Min kommer godtnok ud i haven alene, men der kan ikke komme nogen i nærheden af haven uden at de gør helt vildt

• #3   28. nov 2005 hej igen

jeg kan ikke huske hvad det var for en hund, som var blevet stjålet... Men det var i Silkeborg området...

Men håber da ikke at der kommer flere ligende historier..

• #4   28. nov 2005 Her ude hos os, har der været et par sager hvor hunde er blevet stjålet ude foran butikker og indkøbs centre - men det var før alt det med ''kamphunde'' blev udbredt for alvor. De stjålne hunde var ''selskabs'' hunde og er ret sikkert blevet stjålet, for at være nogen andres kæledyr - evt. solgt videre..

• #5   28. nov 2005 Michelle: Der har da også været noget med hunde på Fyn, som var blevet stjålet. Så desværre er Fyn heller ikke fredet

• #6   28. nov 2005 Jeanette - Puuh sikke en marridt for ejerne smiley

Jeg tør ikke have Misja stående uden for butikker, med mindre jeg heletiden kan se hende.. Skal jeg købe rigtigt ind, må hun bare blive hjemme..

• #7   28. nov 2005 det er jo forfærdentligt, at man ikke kan have sin hund i fred...

Jeg håber da, at den hund som blev stjålet i silkeborg, er blevet taget, fordi andre ønskede den som kæledyr, og ikke for at den skulle bruges til en kamphund

• #8   28. nov 2005 Jeanette - Misja kommer også ofte med ned til byen af samme årsag, bare på en gå-tur eller for at besøge dyrehandleren, som aaaaltid har en masse godbidder og en tår vand parat - faktisk får jeg skæld ud når jeg ikke har hende med *S*

• #9   28. nov 2005 der er nogen som stjæler hunde i Aalborg området, som sælger dem videre... det er også hunde som de tager i haver rundt omkring.....

• #10   28. nov 2005 Hvad bilder folk sig ind?!

*grr* Bliver så arrig. Min vuf kan de lige prøve på at stjæle! Heldigvis bor vi i en by, hvor der ikke er tendenser til sådan noget, men man kan desværre aldrig sige aldrig *suk*

• #11   28. nov 2005 ja jeg venter såmend også på det sker her i korsør det er virkelig en ond verden vi lever i

• #12   28. nov 2005 Her hvor jeg bor - Amager - har der længe været opslag om to pekingesere, som efterlyses - da de er løbet væk fra haven.

sidst jeg hørte om dem, var de ikke fundet - og havde været væk 1 uge. De er da garanteret også stjålet så. Ellers ville de da være blevet fundet.

Hvad f... er det for en verden vi lever i ?

Mv.h.
    Nette

• #13   28. nov 2005 Jeg kan heller ikke forstå de folk der skal stjæle andres hunde.
    Man kan jo frygte det værste!!
    Vi bor heldgivis på landet......og ja skulle der komme en "hundetyv", så skal han bare komme ind til os!!!!

Rolig nu....han kommer ikke levende ud......det skal mine tre hunde sgu nok sørge for, om det så skulle koste deres liv.
    Men jeg vil sgu gerne se ham bagefter!!! *G*
    Han får røvfuld!!!!

Men helt rigtigt. Pas på jeres hunde!!

• #14   28. nov 2005 Nogle gange kan man altså også undres over hunde, der tilsyneladende ikke savnes af nogen når de 'bliver væk' - hver gang en indbragt herreløs hund ikke afhentes fra internatet og derfor ender med at blive overdraget, kan jeg ikke lade være med at tænke: "hvad skete der lige her? Har ejerne bare ledt de forkerte steder? Ikke læst fremlysningsannoncer i avisen? Eller var hunden virkelig kasseret?"
    Her er lidt hunde fra den seneste tid - fælles for dem alle var, at de aldrig blev afhentet:
    16.11: nn192 - Gordon Setter/Flatcoated Retriever/Rottweiler-agtig hanhund, sort med brune ben og brun rottweiler'maske'
    13.11: nn191 - Labrador-blanding, tæve, sort m. hvidt bryst. Har nu fået nyt hjem.
    30.10: nn187 - Schæfer/Malinois, han, gul/gylden med sorte ører og lille sort pandeblis.
    16.10: nn183 - Japansk Spids, tæve, hvid.
    4.10:: nn179 - Glathåret Gravhund blanding, han. Har fået nyt hjem.
    30.9: nn178 - Dansk/Svensk Gårdhund/Kleiner Münsterlænder/Hønsehund?. Har fået nyt hjem
    2.9: nn172 - Labrador, ca 5-6 mdr. Har fået nyt hjem.
    ...og det var bare et lille udpluk!

• #15   28. nov 2005 ej det er bare sygt at nogen kan finde på sådan noget..
    jeg bor i midtjylland så chancen er nok ikke så stor.. men alligevel.. ö

• #16   29. nov 2005 Hej Vil lige advare alle her på nettet om at der lige nu er en der prøver at sælge chihuahua fra polen igen !!! Lad nu være med at købe sådan en hund for det ender i værste fald med at den død fra jer smiley Samt at i støtter dem der sælger dem smiley HUSK DET NU !! Der har været så meget om det i tv og håber at i har set det !!! Knuz til alle jer her fra en hunde elsker

Kommentér på:
advarsel

Annonce