{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.012 visninger | Oprettet:

Franks bulldog kan afhentes GRATIS {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske ved har jeg været hjemme fra job de sidste dag pga. af sygdom.

Tænkte så her til middag at det vill være godt for både mig og hundende med lidt frisk luft, så kunne kæresten ta den helt store tur med dem senere.

Jeg smider dem alle 4 i bilen og kører ud til en rimelig øde plet i nærheden. Vi leger, snuser og gør hvad er nu skal gøres.
Da jeg synes det har varet længe nok, beder jeg hundene om at gå op i bilen, hva rotterne jo sagtens kan selv. Får så fat i Cæsar og idet jeg vender mig om efter Charlie springer lille dumme Cæso ud igen.........

og tror I så jeg kan fange ham.......næ nej, hver gang jeg er under en halv meter fra ham løber ham sin vej, gør af mig og ligger med r*ven i vejret og indbyder til leg........mor her ER tosset.
Jeg prøver simpelthen alt, godbider, lokkende med sød stemme...ja ALT men intet virker, ham vil bare ikk med hjem.
Kæresten har så fri 35 min. efter min første prøven på indfangen, så må jo lige ringe til ham og sige at han skal slå vejen forbi på vej hjem og hjælpe.
Nå, men kan da så lige udnytte tiden og lege med pind med Cæsar. Det ville han gerne og pludselig overgav ham sig og jeg kunne få fat i ham.......

Det tog mig så kun 45 min. at fange den dumme hund, de 3 andre sad lige så stille i bilen og gloede på hva vi havde gang i....Jeg var tosset men nu efter et par timer kan jeg da godt se det komiske i det...LOOL

Tror i kæresten grinede da ham kom hjem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Franks bulldog kan afhentes GRATIS
Kommentér på:
Franks bulldog kan afhentes GRATIS

Annonce