9.222 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jay E
Jay E
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 120

gammel hund ryster gammel hund ryster

Hej alle smiley
Jeg har en labrador blandings tæver som bliver 10 år her til marts.
Hun er meget legesyg og lege fint selvom man kan se hun bliver hurtiger træt nu da hun er ved at komme op i alderen.
Men når hun står så ryster næsten hele kroppen det ser ikke ud til at chikanere hende, men kunne jo være nogle herinde som der har oplevet det samme med deres hund og kunne give deres mening:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gammel hund ryster
  • #1   22. aug 2008 jeg har hørt at det er normalt at en hund nogen gange står og "dirre"lidt ..men hvor meget ryste???

• #2   22. aug 2008 er det efter hun har været oppe og kører??

• #3   22. aug 2008 det er meget rystning... og nej ikke nødvendigvis

• #4   22. aug 2008 Jeg har ikke selv oplevet det men tænker lidt :
    Ved ikke om hunde kan få noget der svarer til Altzheimers?.....?? Hun er jo oppe i årene, og måske kan gigt også gøre at hun bliver mere usikker i bevægelserne og musklerne sitrer, når hun bevæger sig. Eller hvis blodomløbet ikke er hvad det har været, bliver hun måske kold i musklerne, så de dirrer.....Der kan være mange årsager....

Jeg synes du skal snakke med dr.dyr om det. Han/hun ved som regel bedst. Held og lykke med hende smiley

• #5   22. aug 2008 hun har ingen besvær med at bevæge sig ellers bortset fra hun kan blive lidt øm hvis hun ikke holder lidt igen med legen..
    men vil også kontakte dyrelægen men er stadig nysgerrig om andre har oplevet det.. men har tænkt lidt i samme tanke som dig smiley

• #6   22. aug 2008 Ja, man bliver jo noget obs, når det er ens børn eller dyr, der er noget galt med *S* Og så er det godt man kan ringe til dr. et eller andet smiley
    Men med den alder hun har, tror jeg sagtens det kan være noget der bare kommer, når de bliver ældre. Musklerne er ikke hvad de har været - bliver trætte efter leg og motion - og så skal den "gamle" dame måske bare lære at tage den lidt med ro :-)) Pøj pøj !

• #8   22. aug 2008 Jeg oplevede det med min den gamle,kort før hun fik fred.. ved hende skyldtes det smerter.. Vi havde måtte ta hendes medicin fra hende pga dårlig mave..

Så jeg ville runde dr dyr,med den ældre dame og få givet hende et tjek.. smiley

Der skal ikke så meget til at vælte dem af pinden i den alder,desværre

• #9   22. aug 2008 Min gamle cocker spaniel på snart 11 år ryster på bagbenene når hun står stille, min dyrlæge siger det er alderdom og det betyder ikke noget.

• #10   22. aug 2008 nu må vi se smiley
    Tager et smut forbi doktor dyr idag og håber det bedste smiley

Kommentér på:
gammel hund ryster

Annonce