Hvalpebørnehaven i Hørsholm ? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har luret på denne www.hundeferie.dk i et halvt års tid.
Får jeg hvalp og kan jeg ikke nå at lære hvalpen alene-hjemme på en 3-4 ugers ferie, kunne det være et alternativ.
Jeg foretrækker nu privatpasning af familie eller venner, men er rart at have i baghånden, hvis det ikke er muligt.
Nogen der har hørt godt om denne ?
Jeg hører også gerne plusser og minus ved sådan en løsning.
Hvis jeg skulle benytte sådan et tilbud, så ville jeg være sikker på, at det ikke bare er vild og stressende leg meget af dagen fx. At der bliver holdt øje med hver enkelt og at der ikke er 35 hvalpe i børnehaven. At det var størrelsesopdelt til en vis grad ved "vilde" aktiviteter osv.
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 577
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
Nej sådan kan man jo også sige det.
men jeg har en i dagpleje/børnehave som er 5 år , han har ALDRIG været alene hjemme, da hans far har arbejdet hjemmefra , men nu skal de skilles og hun har fået hunden, han kan ikke være alene ,så jeg syntes det er et godt alternativ for dem at sætte hunden herud mens hun kan passe sit arbejde.
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 86
Jeg holder lang ferie med min kommende hvalp. Men har den ikke lært at være alene, så må jeg finde pasning imens jeg er på arbejde. Og så træne alene hjemme om eftermiddagen/aftenen med den
apr 2007
altså det kan jeg seriøst ikke se det forkerte i , hvis det er alene hjemmetræning det drejer sig om så kan det også lade sig gøre HER.
Hvad angår renlighed , så HVIS man tager sig sammen så kan man ren faktisk lære sin hvalp det på 2-3 uger, selvfølgelig kan der ske en ups'er men det kan også ske men en voksen hund
apr 2008
Jeg vil holde ferie med hunden. Efter ferien kan det være en mulighed med pasning, hvis hvalpen endnu ikke er tryg ved længere alenehjemme.
JEG søger IKKE et sted der skal opdrage min hund, gøre den renlig eller andet.
apr 2007
Syntes det er en god ide , selvfølgelig er det DIG der skal opdrage din hund og ikke andre
apr 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
apr 2008
Hvalpebørnehaven eksisterer ikke mere - hvor længe det har været tilfældet, ja det ved jeg ikke. Deres hp var jo i hvert fald ikke opdateret
Hun skrev det ikke kunne dækkes ind med personale. Nåh men så er det jo helt sikkert andre metoder jeg skal have i baghånden, hvis jeg får brug for det.
Hvalpebørnehaven i Hørsholm ?