{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

er dette relevant ? {{forumTopicSubject}}

Hejeg tænkte på nu her hvor der snart er kræmmermarked i hillerød, om så det er ok at tage hunden med ? er det synd eller hvad hvis hunden hygger sig mm. ?
Da hun stadig er ung ville det så være en god oplevelse til senre i livet og måske livt på livsafaringen ?

Jeg vil bare gerne høre jeres mening inden jeg siger min egeb ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er dette relevant ?
  • #1   24. aug 2008 Kommer an på din hund jo?
    Jeg har hunde der vil syntes det er fedt, og så har jeg en enkelt der ikke ville bryde sig om det, og du kender din hund bedst, så du må vide det jo ;o)

• #2   24. aug 2008 Da min vaps var hvalp, tog jeg ham med mange forskellige steder, tog, bus mm.

Tog ham også med på Roskilde Dyrskue, det fortrød jeg godt nok, for der var ingen der tog hensyn til at der var sådan en lille størrelse i jordhøjde. Men han hyggede sig nu alligevel og han har da ikke udviklet noget traume af det.

• #3   24. aug 2008 okey det er en schæfer og en blanding .. men det er ikke tit der er så forfærdelig mange og så kan man gå ind til siden hehe .. vil bare hende det bedste jo selvom min mor er modstander af at tage hunde med omkring

• #4   24. aug 2008 Min Gilbert ville hade det, Binka ville elske det..

Det kommer an på hunden. En hund, der ikke er meget for mange mennesker og uro skal ikke slæbes med. hvis hunden elsker at der sker noget omkring den, så tag den med. Med mindre det er varmt. Så ville jeg lade dem blive hjemme...

• #5   24. aug 2008 Ja det lyder som nogen gode råd,
    Varmen skal de ikke med i .. med mindre solen bare skinner og det stadig ikke er hedt så kan de vel godt komme med. Sava elsker nye mennesker og at der sker noget da hun hader at sidde eller ligge for længe der skal ske noget

• #6   24. aug 2008 lige et side spørgmål, hvornår er det?? håber det er okay.. smiley

• #7   25. aug 2008 Jeg ville nok tage en af mine med (Nok Luna) fordi hun ikke er så gammel endnu, og synes hun skal ud og opleve sådan nogle ting, jeg tager gerne mine hunde med alle mulige steder for at de kan vænne sig til det. (Tog, gågader osv.)
    Selvfølgelig slæber jeg dem ikke med ud når jeg skal ud og købe tøj fx., og der er 25 grader varmt.
    Jeg ville ikke tage den med længere end 1-1.5 time smiley

Kommentér på:
er dette relevant ?

Annonce