{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt foder?
  • #1   27. aug 2008 Der findes jo tæt på en million fodermærker, stort set alle har til gigant racerne, så hvis du ellers er tilfreds med RC, så tjek deres fodersammensætning, protein %, fedt % osv og find noget tilsvarende i et andet mærke smiley

Held og lykke med at finde det rette foder smiley

• #2   27. aug 2008 Snyd kom lidt leverpostej i eller torskerogn.
    Eller dryp noget olie i fra en dåse tun hvis i ikke vil brugen tunen til hunden.

• #3   27. aug 2008 Sandie, problemet er så den dag man ikke putter noget i foderet...
    Så er man jo lige vidt.

• #4   27. aug 2008 Tanja- Så bliver posen i det mindste tom.
    Men engang imellem så overrasker hundene os og spiser det alligevel .

• #5   27. aug 2008 Jeg har gode erfaringer med arion premium..
    Min super kræsne tæve, som rynkede på næsen af Hills fra dyrlægen har nu i 2 år spist Arion Premium uden problemer..
    De har 10 varianter, så der skulle nok være en der passer til din hund også

www.arion-premium.dk

• #6   27. aug 2008 Sandie: Jeg er nemlig bange for at snyde, så han ikke gider have noget med mindre der er noget i.

Sækken er nu tom, så derfor ville det være et godt tidspunkt at skifte. Men i må meget gerne smide nogle links til mig smiley

Tanja: Det med at tjekke sammensætningen, det er jeg simpelthen en spade til! smiley

• #7   27. aug 2008 Tina og Alex N: Tak for linket, har været inde og kigge, det ser ikke så tosset ud, og at der er glycosamin i er kun en fordel smiley

• #8   27. aug 2008 Jamen der står på alle sækker hvordan det er fordelt i %'er, så det er bare at læse indholdsfortegnelser *ss*
    Man kan også finde det på deres hjemmesider.

Tag evt en snak med andre rottefolk om hvilke erfaringer de har, og så prøv dig frem *ss*

Men husk at lave en overgang fra det gamle mærke til det nye, da ikke alle hundemaver kaperer et pludseligt skift lige godt smiley

• #9   27. aug 2008 Tanja: Ja måske jeg skulle poste den her i rottegruppen smiley
    Jeg har stadig lidt foder tilbage så jeg kan blande det med det nye.
    Og det med indholdsfortegnelser er jeg overhovedet IKKE god til smiley

Kommentér på:
Nyt foder?

Annonce