Min hund har hul i hovedet! Min hund har hul i hovedet!
Ja kender i det, mangår med sin hund forbi en busk. Den letter ben og vuuuush væk var han. Nå fik ham hevet ud af busken og væk fra den sakkels solsort der bare sad og slappede af.
Dn åndsvage hund har selvfølgelig stødt hovedet på en gren s han har en mega bule og en 1½ cm rift.
Den ser jo fin ud osv altå riften, men hvad renser i egentligt med? og kan en hund få hjernerystelse?
Nå men han er så mega sulten`sjovt nok, han spiser aldrig normalt så meget som nu, han har åbnet min lomme i min jakke og guffer løs af det hundefodder der er deri. Da jeg nuppede min jakke igen, hentede han sin tyggeben og smed det op i skødet af min, nu er han i jakken igen.....
Hm syntes egentligt det er lidt sødt at han giver mig et kødben for at få lov at spise sin mad *GG*
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Jeg bruger altid klorhexidin-pulver til at strø ned i såret..
Det fås i en lille brun, bøtte på apoteket
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Klorhexidin medic opløsning 0,2 %
(Duppes på med vat)
Til desinfektion af småskrammer og rifter
Klorhexidin medic pudder 1 %
(Drysses på)
Desinficerende pudder til småskrammer og rifter
Købes på Apotek og sikkert også i Matas
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 130 Svar: 845
Emma har også fået hul i hovedet en gang. Hun kom for hurtigt rundt omm hjørnet og kunne ik nå at stoppe og ramlede direkte ind i kanten på en dør.. PANIK.. hun blødte og var underlig timerne efter.. Jeg rinede til dr dyr, og han sagde jeg skulle rense såret med klorhexidin og holde øje med hende. Hun brækkede sig så i løbet af natte, og jeg er jo en pyllermor, så jeg ringede igen, og vi blev enig om at vente til næste dag. Hvor hun så ikke fejlede en pind ud over en bule lige i panden. LOL..
Forkæl ham lidt ekstra i dag... hehe
Heidi
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 545
Men må nok hellere lige duppe ham lidt med klorhexidin i aften, bare for en sikkerhedsskyld.
aug 2008
dec 2007
aug 2008
Jeg kender ikke noget pulver.
dec 2007
Min hund har hul i hovedet!