{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Unormal opførelse {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår det ikke. Da vi kom hjem i dag, kom Mille knap nok hen og hilste på os og hun rystede pænt meget, som om hun frøs. Lidt efter gik det over og hun var frisk som altid.

Her og nu skete det igen. Hun går med halen mellem benene, gør sig så lille som mulig, ryster let og ser egentlig ud som om hun er flov over noget. Hvad kan der være galt med hende?

Det varer nok ikke længe før hun bliver falsk drægtig, men hun plejer slet ikke at reagere sådan, så derfor mener jeg at det er noget andet. Det eneste hun har fået i dag var et blødt tyggeben (kalendergave *S*) og så hendes sædvanlige morgenmad.

Håber der er nogle der kan komme med et bud. Sådan en adfærd har hun ikke udvist før, og det er altså ikke sjovt at se sin hund gå sådan rundt :o(

Mange hilsner fra Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unormal opførelse
  • #1   1. dec 2005 Kisser: Nej ingen skæld ud når vi kommer hjem, aldrig. Kun klap og snakken ;o)

Gitte: Det tvivler jeg på. Hun har aldrig gjort det før...

• #2   1. dec 2005 Kisser: Det kan ske... Jeg ved det ikke. Lige nu er der overhovedet ikke noget. Nu ligger hun bare lige så roligt og dagdrømmer i sengen ;o)

• #3   1. dec 2005 Er hun normal en meget blød hund? for reaktionen, er præcis, som hos en underdanig, og usikker hund. Håber det går over, det kan jo være hun fik stød da hun hoppede op i lysekronen da i ikke var hjemme eller?

• #4   1. dec 2005 Kenneth og Allisa: Som Bebe siger. Mille er ikke blød eller underdaning *S* Hun er lukket nede i baggangen når hun er alene, så det er nok ikke der der har været problemer.

Besse: Tak for dit svar :o) Jeg er også selv begyndt at tro det er det. Heldigvis er det kun indimellem *pyh*

Kommentér på:
Unormal opførelse

Annonce