570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Har nogen af jer været på vandretur..? Har nogen af jer været på vandretur..?

... Med jeres hund??

Har lige lidt spørgsmål hvis der er nogen der kan hjælpe smiley

-Hvor gik du/i henne?
-Hvad havde i med til hunden?
-Hunde tasker?
-Hunde sko?
-Foder

Ellers bare hvad der er godt at vide om at vandre med sin hund vil jeg meget gerne høre om smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har nogen af jer været på vandretur..?
  • #1   1. sep 2008 Jeg var en gang på vandretur i Jotunheimen, og en norsk deltager havde sin golden retriever med. Den havde sadeltaske på og bar selv sit foder på hele turen i 8 dage.

• #2   1. sep 2008 Prøv at snakke med hende her: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=53764

Jeg ved hun har haft hunden med på ture, og hun bider (næsten) ikke hvis man spørger hende om noget;o)

• #3   1. sep 2008 I øvrigt -husk på at det er ligeså vigtigt for hunden som for dig selv at være godt trænet op til en vandretur. Så start i god tid med at få hunden i form til hele dagsture osv:o)

• #4   1. sep 2008 Anne-Lise - Nåh hvor sødt smiley Havde selv tænkt på bare at gå ad hærvejen i jylland. Der er en del primitive teltpladser hvor man kan overnatte smiley

Michelle - Prøver jeg smiley
    Ja, har også allerede bestilt nogen tasker så vi kan begynde nu og se hvad han siger til det smiley

• #5   1. sep 2008 Godt indlæg Connie:o)

Vil bare lige tilføje at sko/sokker (de der neoprentingester med velcro) kunne være en idé at tage med. Jeg ville ikke lade hunden rende rundt med dem normalt. Men skulle der nu komme en mindre skade eller rift i en pote var det måske meget godt at have med.

I sten/klippefyldt terræn vil nogen måske vælge at give sko på... Jeg selv tror, udfra hvad jeg kan se når reiki er med på ture i vanskeligt terræn (alm gåture ikke vandreture på flere dage -det har han ikke prøvet -endnu i hvert fald), så finder hunden bedre fodfæste og greb når den er "barfodet".

Man mister osse en del af potens fleksibilitet ved at give sko på.

Kommentér på:
Har nogen af jer været på vandretur..?

Annonce