{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mælk
  • #1   2. sep 2008 Hvorfor vil du give den mælk?

Surmælksprodukter som A38 eller hytteost kan have en positiv indvirkning på maven, men hvordan det er med alm mælk ved jeg ikke.

• #3   2. sep 2008 Jeg ville ikke give hunden mælkeprodukter.

Hunden kan ikke optage laktose, når de først er vænnet fra modermælken. Derfor fiser det ret igennem, og er man uheldig kan det give en ordentlig omgang diarre.

Laktose findes i alle mælkeprodukter. I magre mere end fede og i de syrnede produkter også mere begrænset.

• #4   2. sep 2008 Mener ikke at de har så godt af lactose... (Hvilket mange folkeslag heller ikke har, så snart de når over en vis alder...)

• #6   2. sep 2008 Der sker ikke neget, hvis det er en gang imellem. Men som andre har nævnt, er lactose ikke godt for hundemaver.

• #7   2. sep 2008 Jamen det er dejligt Tine..

Det betyder ikke, at det er godt for dem ;o)

Det betyder nok en hvis grad af tilvænning, hvis de har fået det siden de var helt små..

Ud over, at hunden ikke kan optage laktose er min næste tanke: Hvorfor skulle man?

• #8   2. sep 2008 Ved ikke hvorfor man skulle give en voksen hund alm mælk, men mange giver jo syrnede produkter, fordi bakteriekulturen skulle kunne hjælpe med at få en lidt "tynd" mave i orden igen

• #9   2. sep 2008 Med den syrnede mælk handler det om mælkesyrebakterier - og personligt vil jeg hellere tilsætte dem til foderet via Zoolac eller lignende end at give dem mælkeprodukter med laktose. (Som der jo er noget af i A38)

• #10   2. sep 2008 Altså Snælda har prøvet og få en lille sjat mælk - men det er ikke noget jeg giver hende fast eller noget som helst. Har bare bidt mærke i at hun går helt amok i det, hvis hun får en lille sjat.
    Vi har dog ikke haft problemer med diare eller noget. Men vil da ikke anbefale at give hunden mælk på en fast basis. Det indgår jo ikke som en naturlig del af deres liv, efter de er blevet vænnet fra modermælken.

De får jo deres vitaminer og mineraler via deres foder og vand,
    div. tyggepinde, godbider osv.

• #11   2. sep 2008 nej min Line vil også gerne have mælk og hun får lidt n gang imellem og det sker der ikke noget ved

Kommentér på:
Mælk

Annonce