266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Kiki K... Kiki K...

Ikke for at hænge nogen ud, men hør lige et "sjovt" tilfælde i dag - min Nelly og en sød dalmatiner har ligget nr 1 og 2 på "bedst bedømte" et stykke tid nu med super flotte karaktere men har begge tilfældigvis fået 4 i dag af Kiki k!!!
Er det bare et kæmpe tilfælde eller er der nogen der er lidt misundelige???
Synes det "lugter" lidt!!
Eller er det bare mig??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kiki K...
  • #1   3. dec 2004 Det er nok bare dig *GG*
    Ej, nu skal vi være alvorlige, og så ved jeg det faktisk ikke. Jeg kigger ikke så tit på bedømmelserne, da min egen lille Mille ikke ligger allerøverst, men pyt da med det ;o)
    Håber du finder en forklaring.
    I hvert fald, så kan jeg overbevise dig om, at du har en dejlig hund ;o))

• #2   3. dec 2004 Tør man spørge hvor man kan se den bedste bedømte hund henne??? Har godt nok været "around" længe...men har ikke vidst at man kan se det (har derfor heller ikke ledt efter det)!
    Men nu bliver man nysgerrig jo...!
    Tænk hvis vi har stået der uden at vide det *lol*

• #3   3. dec 2004 Nida har også haft besøg af Kiki k, mens Dina slap fri, men hun lå jo heller ikke så højt som Nida. det gør hun så nu, så nu får vi nok snart besøg igen. Det kunne være man lige skulle slå et smut forbi hendes bruger for at se om der er gået sport i at give 4 taller, men ellers kan man jo kun grine af sådan barnligheder.

• #4   3. dec 2004 Jeg synes bare det er plat hvis man går ind på den liste og så med vilje giver dårlige karakterer til dem der ligger højt - det er godt nok barnligt!

• #5   3. dec 2004 tror der er gået sport i den - der er godt nok givet mange 4 taller!
    Til Birgitte S - på forsiden ved racerne kan man se sidst oprettet, og bedst bedømte!!

• #6   3. dec 2004 hmm, jeg må se forkert....kan kun se..Sidst oprettede og senest bedømte!!!

• #7   3. dec 2004 Øhm..."senest viste"..noget møj når man ikke kan korrigere sine fejl...*lol*

• #8   3. dec 2004 hvis du kigger ved alle de forskellige racer så er det øverst til højre...

• #9   3. dec 2004 I går lå nelly nr 1 - nu er hun nr 50 er noget i den stil. Det er ik fordi det betyder noget for mig på den måde, men mere princippet i at nogen åbenbart ikke nyder det her forum men bevidst prøver at ødelægge det for de andre!

• #10   3. dec 2004 Ej, nu har jeg fundet det...pokkers vi fandt det...vi står laaangt nede... *suuk*
    Men Mozart står allerede nr. 5 det er jo lidt fedt ikke?!? :o)

• #11   3. dec 2004 Nicola jeg kan se at du ikke har så mange stemmer, og det minder mig om at vi også lå i toppen den første tid jeg havde hunde herinde, men efterhånden som man får flere karakterer, ryger man gerne længere ned på listen. Sådan er det bare. Ikke alle kan synes lige godt om ens hund.
    Nu har jeg ikke været inde at kigge på de bedst bedømte i et stykke tid, men så vidt jeg husker, er størstedelen af dem der ligger på den første side, hunde der endnu ikke har s mange stemmer.
    Jeg er kommet mig efter at Nickie fik det første 4-tal, det gør du nok også.

Mvh Karina

• #12   3. dec 2004 Jeg har lige været inde og se mine hundes bedømmelser.
    Og sandlig - til min helt store overraskelse - Frida-banden har også fået et 4 tal.
    Det er godt nok.
    Og heller ikke det jeg er sur over - MEN Kiki HAR GLEMT TRINE!!!! Det kan da ikke passe? :o)))

• #13   3. dec 2004 Vi fik et 3 tal..uden at få en kommentar lige da vi have været her et par dage...det var skidt for mors ego, Zeusbassen er jo lykkeligt uvidende om at han bliver udstillet på det groveste. Men da jeg spurgte hvad Zeus blev bedømt ud fra fik jeg intet svar og så gad jeg ikke gøre mere ved det.
    Jeg var lidt ærgelig, men sådan er det! Kan iøvrigt se nu at vedkommende må have slettet sin profil da mit 3 tal er væk...men fik også engang 1. tal af en fake som også forsvandt hurtigt *Jubel*
    Men Zeus er og bliver min syver "anyday" og det er det vigtigste.

• #14   3. dec 2004 Ja Birgitte. Det er jo sådan man skal tænke om sin egen hund, ligemeget hvilken karakter den får.
    Hunden er jo også ligeglad. det er jo os der skal have plejet vores ego.:-)
    Mvh Karina

• #15   3. dec 2004 Har lige været inde at kigge på Nickies bedømmelser. Han har også fået et 4-tal. Hun tager vist alle hundene fra en ende af.

• #16   3. dec 2004 Har lige været inde forbi hendes profil...det er da en meget skrabet profil, der er jo kun 2 billeder?!?!?
    Under foreslag i oprettelse blev det foreslået et minimumskrav på 3 billeder ved oprettelse...det ville jo være relevant her synes jeg!

• #17   3. dec 2004 Jeg synes det ville være en god ide, hvis 3 billeder blev et minimum. De gør det nemmere for os at sortere dem fra med tvivlsomme billeder, og dem med fakehunde, får sværre ved at finde 3 billeder af samme hund. Lykkedes det dem alligevel, så er det nemmere at spore billederne.

• #18   4. dec 2004 MB - nej det har jeg også prøvet at finde ud af - og ikke fundet.

• #19   4. dec 2004 Hmmm...så lige mit 3. tal stadig er der...*suuk* må have været ønske tænkning da jeg troede det var væk *lol*

Kommentér på:
Kiki K...

Annonce