{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler for hund til Norge
  • #1   4. dec 2005 tak skal du have, jeg tror nu lige jeg prøver at ringe til den norske ambasade.

• #2   4. dec 2005 Hej Sabrina. Jeg bor i Norge og har haft Rocky med over grænsen et par gange.
    Hvis din hund ikke er rabbiesvacc og resistens kontrollert så har du ikke lov til at tage den med.
    først vacc, så blodprøve efter 120 dage, de skal sendes til england for at blive tjekket, hvis din hund så har nok antistoffer, kan du tage den med, ellers skal den vacc igen og så vente nye 120 dage for ny blodprøve, så det er ikke bare lige at gøre det. Norge har de strængeste regler når det gælder dyr over grænsen.

• #3   4. dec 2005 Solveig: Nope, du skal ikke hele proceduren igennem mere - hvis du bare sørger for at holde vaccinenen ved lige... Du skal kun have en ormekur og et stempel i passet nu, for at bevæge dig rundt i skandinavien...

• #4   4. dec 2005 Jeg har lige talt med min dyrlæge.. og øvøv der er ingen kære mor, jeg skulle alligevel have gjort det dengang hun blev vaccineret i sommers....
    Tak skal i have allesammen.

Kommentér på:
Regler for hund til Norge

Annonce