{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

regler for løs hund?? {{forumTopicSubject}}

ville bare kort høre om der nogen her inden der kan reglerne for løs hund som ikk er under opsyn??

Sagen er den at jeg er flyttet i dettet dejlige lille række hus sammen med mine hunde. problemeet er at 6 rækker at række huse og en af dem længer oppe har en hand hunde der bare render rundt. og den er i min have, måtte lave ekstra hegn for den ikke komme ind, den følger efter mig når jeg lufter mine hunde og så gøer den forbi paserende. der en lufteplads bag min have hvor der en kæmpe hegn og selv om ejeren kunne se den var i have kalde han den ikke til sig.. møder den så i dag et godt stykke fra hvor jeg bor, med min ene tæve som er højløbst og må sparke til hunde for at få den væk, råber og skriger af den skal skide og tilsdt kommer ejeren rundt hjørnet og råber nærmest af ham at min hund er i løb og han skal tage snoren på hans hund...

han kan så ikke fange hans køter og får selv sparket til den før den løber den anden vej (altså væk fra os)

tør næsten ikke lufte min hunde??
skal lige sige han så ud som om det var mig der var mærkelig over at jeg ikke gad hans han hund..

undskyld de er så lang og har dårlig samvigtighed over at losse til en hund men viste ikke hvad jeg skulle gøre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler for løs hund??
Kommentér på:
regler for løs hund??

Annonce