{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler i hundeskov?
  • #2   1. feb 2012 Jeg mener ansvaret er på begge ejere, da de er løse begge hunde. Det er den holdning mange forsikrings selsskaber har.

• #3   1. feb 2012
    Altså jeg ved det jo ikke. Men når det nu er en hundeskov og det er på eget ansvar at slippe hunden, er det så ikke ejers eget ansvar hvis hunden bliver bidt, og skal ha dyrlæge?

• #4   1. feb 2012 Den er lidt svær, for i reglerene står der jo man skal have fuld kontrol over hunden. Og nogle gange godtager forsikringen at ville dække skaden.

Men har også hørt at de ikke vil, når begge hunde er løse.

• #5   1. feb 2012
    Hmm okay... Det vil jeg sige videre smiley

• #6   1. feb 2012 tjah, Sheba var lige blevet lukket ind da rotweileren kom løbende.....de dækker fuldtud dyrlægeregningen og andre omkostninger for Lene/Sheba......hunden er kommet hjem og skal idag have fjernet drænet.....

• #7   1. feb 2012 Selv i en hundeskov gælder hundeloven stadig.. man skal have den under fuld kontrol ellers skal den føres i bånd som der står i den lov;-)

Det er så et problem at mange ejere slipper hunden og lader den ude af syne og så ender det med overfald fordi hunden så er på egen hånd..

Jeg ville aldrig lade min hund færdes ude af syne og har den altid indenfor 5 meter ca.. de søger så også tilbage til mig når der kommer nogen uanset om det er hunde eller mennesker.. de venter jeg tager affære og viser hvordan vi skal passere en fremmed "flok".

Og jeg ville også beskytte mine hunde hvis der kom fremmede hunde uden ejer.. så ville jeg jage den væk og jeg ville altid være tæt på så jeg kunne "gå imellem" hvis jeg kunne se en dårlig adfærd hos en fremmed hund som der desværre er mange hunde på egen hånd der har.. selvom man tit hører den der "den vil bare lege".. selvom alt er blottet og der er knurren.. ;-(

Kommentér på:
Regler i hundeskov?

Annonce