1.135 visninger
|
Oprettet:
Regler i hundeskov? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen som lige kan kridte reglerne op for mig
Når du slipper hunden løs i en hundeskov, hvem her så ansvaret, hvis der skulle ske noget med hunden, altså hvis der kommer en anden hund, og de kommer op at toppes?...
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 79
Altså jeg ved det jo ikke. Men når det nu er en hundeskov og det er på eget ansvar at slippe hunden, er det så ikke ejers eget ansvar hvis hunden bliver bidt, og skal ha dyrlæge?
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
Men har også hørt at de ikke vil, når begge hunde er løse.
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 79
Hmm okay... Det vil jeg sige videre
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.993
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 335
Det er så et problem at mange ejere slipper hunden og lader den ude af syne og så ender det med overfald fordi hunden så er på egen hånd..
Jeg ville aldrig lade min hund færdes ude af syne og har den altid indenfor 5 meter ca.. de søger så også tilbage til mig når der kommer nogen uanset om det er hunde eller mennesker.. de venter jeg tager affære og viser hvordan vi skal passere en fremmed "flok".
Og jeg ville også beskytte mine hunde hvis der kom fremmede hunde uden ejer.. så ville jeg jage den væk og jeg ville altid være tæt på så jeg kunne "gå imellem" hvis jeg kunne se en dårlig adfærd hos en fremmed hund som der desværre er mange hunde på egen hånd der har.. selvom man tit hører den der "den vil bare lege".. selvom alt er blottet og der er knurren.. ;-(
Regler i hundeskov?