{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Et hurtigt spørgsmål om flytning... {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe, at så mange mennesker flytter lige pludselig?
Synes man ser så mange hunde, der skal til et nyt hjem, fordi ejeren lige pludselig står og skal flytter allerhelst i morgen...
Synes det gør så ondt at læse om... Synes det er mange hunde, der må ofre deres hverdag, fordi menneskerne lige pludselig skal flytte...
Personligt ville jeg aldrig flytte et sted hen, hvor Tego ikke kunne komme med, med mindre mine forældre ville tage ham i en periode...

Er der andre herinde, der bliver lige så frustreret på hundens vegne som mig over de indlæg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et hurtigt spørgsmål om flytning...
  • #1   5. sep 2008 Ja jeg forstår det heller ikke. Jeg har endnu ikke oplevet at jeg ikke har vidst i forvejen at jeg skulle flytte. Måske ikke måneder forud, men det har dog ikke været 2 uger før jeg lige fandt ud af at hov NU skal jeg flytte. Og så i en lejlighed hvor hunden ikke må være (så kunne man jo udsætte flytningen til en lejlighed er fundet hvor kræet er tilladt)

• #2   5. sep 2008 Det er ikke fordi jeg dømmer nogle, det har jeg ingen ret til...
    Men synes bare det er så synd for de hunde... Man ved hvor længe de ca. lever, inden man anskaffer sig dem... Øv altså...

• #4   5. sep 2008 Det er trist læsning... jeg har aldrig villet bo et sted hvor man ikke måtte have dyr, da jeg trives bedst med mine dyr omkring mig - så derfor har jeg svært ved at sætte mig ind i at nogen vil kassere deres bedste ven for en ny lejlighed... men vi er jo så forskellige...

• #5   5. sep 2008 Iben -det er korrekt. Men de fleste ved vel mere end en uge i forvejen, at de skal flytte. Det kan jo næppe komme bag på en at hvis man skal flytte pga uddannelse -så har man jo haft ansøgt noge tid i forvejen.

Så ja -LANGT de fleste har jo tid til at finde en bolig hvor hund er tilladt... Hvis de da gad, o i øvrigt ville gå lidt på kompromis. Man finder jo sjældent en lejlighed midt i Århus hvor man må have hund (de findes men de er ikke mange), men kigger man nu lidt længere væk fra centrum kan det jo godt lade sig gøre

• #6   5. sep 2008 Carina W:
    Er lige nødt til at indskyde... Hold op en lækker hest... Er det din?

• #7   5. sep 2008 Synes det er værst med dem der har hunde under ½ -1 år, da man da må vide hvis man skal flytte inden for den nærmeste fremtid... Men tror det har meget at gøre emd unge som ikke er faldet til ro endnu... Er selv ung, men ville aldrig flytte til et sted hvor jeg ikke kune have min hund og kat med...

• #9   5. sep 2008 Carina: Ja det må jeg sige... Bliver helt misundlig... :o)

Jeg vil sige, jeg er glad for vi ikke har små børn.... Og det skal jeg aldrig have sammen med en hvalp, det er simpelthen for hårdt... Ville ikke have tid og overskud til det...

• #11   5. sep 2008 Tja... Hvis udlejer smider en på gaden fordi man ikke har betalt husleje... Så ved man det nok ikke flere uger i forvejen...

• #12   5. sep 2008 jeg har selv prøvet at stå i en situation hvor kæresten og jeg gik fra hinanden, og jeg havde ikke råd til at blive i lejligheden, og jeg havde ikke mulighed for at vente på der kom noget hvor man måtte ha hund, jeg var tvunget til at ta det første der kom. hvilket var en 1 værelses hvor man ikke måtte ha hund.

det er ikke alle der bare frivilligt vælger deres dyr fra..

• #13   6. sep 2008 Heidi:
    Det siger jeg bestemt heller ikke... Synes bare det er mærkeligt, at der er så mange af dem....
    Jeg er helt med på, at nogle er tvunget til det af nød...

Kommentér på:
Et hurtigt spørgsmål om flytning...

Annonce