916 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Underlig adfærd Underlig adfærd

Både Cani og tyta er begyndt at skide og pisse inden for. Helst gerne på 1 sal hvor man ikk ser det. De kommer ud og tisse mange gange om dagen som de altid gør. Hvorfor pludselig denne underlige adfærd?? Cani kan stå og kigge min i øjnene og så lette ben op af læderstolen, når han så for skæld ud lægger han sig og pisser igen. Nogen der har nogle forslag?? Har virkerlig brug for hjælp

Det skal så lige siges at Tyta er i bløde facen af hendes løbetid men denne adfærd har aldrig vist sig før

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig adfærd
  • #1   5. sep 2008 Hvor gamle er de? Er der sket nogle store forandringer i deres liv for nylig? Skilsmisse, flytning eller andet?

• #2   5. sep 2008 Therese R

Tyta mor 5år, Cani søn 2år. Nej der er ikk sket noget. Min kæreste er godt nok begyndt at arbejde igen så han er væk det meste af dagen men deres adfærd begyndte før det.

Jeg er herrens mark for kan ikk blive ved med at skælde hundene ud. Vil gerne til bunds i problemet

• #3   5. sep 2008 Kan være tegn på sygedom, dominans mm. Prøv at lade være med at skælde ud når det sker. Men sæt dem i haven eller gå en tur med dem når det sker. Har du evt prøvet at vaske området af med rodalon?

• #4   5. sep 2008 Cecilia L

Jeg tænker ikk det kunne være sygdom. Da de begge næsten lige har fået lavet sundhedstjek. Dominans måske, men hvorfor så blive ved når de bliver starffet for det? Alle områder bliver vasket grundigt af hver gang i håb om de ikk gør det igen hvis lugtene forsvinder

• #5   5. sep 2008 Gitte B

Ja det har været på tale at få Cani Kastereret (staves) Men da vi ikk har haft nogle problemer med ham før nu ville vi ikk gøre det.

• #6   5. sep 2008 Gitte B

Mange tak. Kasterer er sidste udvej men er det det der skal til må det gøres. For både hans og vores skyld

• #7   6. sep 2008 Jeg tror ikke det er dominans. Hvorfor skulle hunde skide og tisse indenfor pga. dominans?? Jeg kan ikke se logikken set fra hundens synspunkt.

Kommentér på:
Underlig adfærd

Annonce