{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Ny lejlighed... alene hjemmetræning.. {{forumTopicSubject}}

forfra eller hvad????....

Vi har endelig fået ny lejlighed efter 2½ års søgning efter en! så vi er HELT lykkelige.. ahh!

Ludwig er vandt til at være alene hjemme her hvor vi bor nu, men hvordan vil dette blive det nye sted. Skal man træne forfra når man kommer til det nye sted??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lejlighed... alene hjemmetræning..
  • #1   6. sep 2008 Ja, start som om det var helt forfra. Så kan du evt. gå hurtigere frem, hvis det går godt.

  • #2   6. sep 2008 Tror I dette vil blive nemmere nu hvor han har været vandt til det her hvor vi bor nu? altså han vil hurtig finde ud af det ikk er farligt, og at vi kommer hjem igen...

    Har tænkt mig at træne ham som vi gjorde da vi fik ham. Men kan sku ikk lige tage 2 - 3 ugers ferie pga det. desværre... Højst en ½ til en hel uge (osse pga flytning)..



  • #3   6. sep 2008 Det vil nok blive nemmere, men han skal jo lige falde til det nye sted og føle sig tryg.

  • #4   6. sep 2008 Det er svært at svare på om det bliver sværere, det kommer an på hvordan han tager det tror jeg smiley

  • #5   6. sep 2008 jeg ku forestille mig at det ville gå okay, fordi så tryg som han er nu når vi går herfra hvor vi bor nu. er jeg os ret sikker på han vil være det nye sted. Håber jeg da smiley

    Det er et helt nyt byggeri, så der er ikk diverse lugte fra gamle fraflyttere. ved ikk om det har nogen betydning. men lejligheden vil hurtigt lugte af os når det er helt nyt...

    vi er da ret spændt på hvordan han vil tage det


  • #6   6. sep 2008 Vi flyttede i hus her først i sommerferien, og startede også forfra med alene hjemme-træningen (denne gang var det dog med held:_))... Alle vores bekymkringer om både trapper hun ikke kunne gå på og nye alene-hjemme problemer har været spildt:-)

  • #7   6. sep 2008 rie> okay det er jeg da glad for at høre smiley håber det blir ligeså heldigt for os. hehe

  • #8   7. sep 2008 Jeg er flyttet 2 gange med Canis uden problemer! Han er hjemme, når mine ting er der, tror jeg. Jeg kan også uden problemer have ham med på hotel og lade ham være på værelset.

    Jeg tror de fleste hunde, der er gode til at være alene vænner sig meget hurtigt til et nyt sted og alene hjemme træning bør være ret nemt.


  • #9   7. sep 2008 maj-britt> okay.. håber da det er sådan med lulle-drengen smiley


Kommentér på:
Ny lejlighed... alene hjemmetræning..

Annonce