{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Måske lidt syg {{forumTopicSubject}}

Min lille hvalp kastede op i nat lige da vi var gået i seng. Det har hun gjort før, men så har det været meget lidt (fx et eller ufordøjeligt hun har spist), men i går var det ret meget og i 3 omgange. Der var både ufordøjet tørfodder (selvom det var et par timer siden hun havde spist) og lidt andet grøs osv i. Men det var lidt svært at se. Hun plejer at vågne kl 6:30 sharp, men i morges måtte jeg vække hende kl 7:45. Så hun er nok lidt sløj. Hvad ville i gøre hvis det var jeres hund. Hun virker til at have det helt fint lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske lidt syg
  • #1   8. sep 2008 Jeg ville vente og se, Dolf har også haft en periode hvor han kastede op i et par dage, han fik en sprøjte hos dyrlægen og fik en skånekost, og nu er der så ikke noget. Men tror ikke man kan undgå de små får lidt skidt engang imellem, de æder jo alt muligt de kan komme i nærheden af.

Så vent og se om ikke det er bedre idag, og så kan du evt. ringe til dyrlægen imorgen hvis det bliver ved.

• #2   8. sep 2008 Jeg må indrømme, at hvis det var mig ville jeg kontakte dyrlægen. Én ting er at de kaster op - det gør hvalpe tit - men når hun samtidig virker sløv, så synes jeg det er bekymrende. Hvis hun bare var frisk og rendte rundt, selvom hun kastede op, kunne du roligt se tiden an. Men en livlig hvalp skal altså have det meget skidt, før den decideret virker sløv og sløj.

• #3   8. sep 2008 Hun virker frisk nok nu synes jeg. Tænker hun måske sov længere fordi hun var vågen lidt længere tid i går aftes. Hun har heller ikke kastet op i dag. Men ser det lige an og tak for svarene.

Kommentér på:
Måske lidt syg

Annonce