hjælpe mig! please {{forumTopicSubject}}
Jeg opdagede for at par dage siden at mitzi har nogle sår lige under det ene øre, de var ikke så store, hun klør sig meget faktisk en hel del bag det øre... idag vill ejeg lige se på det igen men mitzi vil ikke lade mig se på det, jeg mærkede på det det virker til at været blevet til et stort sår og hun flygter nærmest hver gang jeg kommer i nærheden af det, det vil sige at jeg ikke få rede håret lidt til side for at kunne se det, hun har ik rigtig ændret adfærd hun leger lige så meget som hun altid har gjort, men det er som om hun spiser mindre, syntes hun er blevet noget tynd rygraden er meget tydelig men har den nu altid været, jeg vil lige være sikker på at folk ikke tror jeg ikke giver hende noget at spise, altså i hendes madskål er der altid tør-foder, og hun får altid rester og sådan det jeg ved hun kan lide især leverpostej hun spiser det da også men det er ikke så meget som før... nogle der kan hjælpe mig???
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Nu er jeg ikke lige dyrlæge. Men jeg ved at der er meget Skab ude i øjeblikket. Hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at få kigget det sår efter, og vurderer og det koster en tur til dr. dyr.
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 208
mar 2005
mar 2005
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Det kan jo være mange ting....hun har krasset sig og det er ømt....hun har revet sig på en gren....eller mere alvorligt skab, men så klør hun sig rigtig meget. Skab starter ofte på ørene. Men smut hellere op til ham en tur i morgen....det er ikke sikkert, at det er så slemt.
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 32
Vi har haft lign. problemer med Lady. Tror nok det har noget at gøre med hendes charmerende hængeører :-), men hun kløede sig hele tiden og altid i/på højre øre, så vi gik til dyredoktor med hende og hun havde sådan nogle små røde sår, så fik vi noget et eller andet, til at rense med og så noget til at smøre på bagefter og det har virket helt perfekt....... :-))
P.S: Lugter hun meget dårligt fra øret???, det gjorde lady nemlig
Mange vuf fra os
mar 2005
mar 2005
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 32
Men god bedring og håber da lige at vi hører hvad det er hun fejler...
Vuf vuf
mar 2005
mar 2005
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
hjælpe mig! please