553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

dyrlægen beholdte ham dyrlægen beholdte ham

jeg var til dyrlægen med min baby idag pga opkast i flere dage og blodigt diarre. de beholder ham til senere idag eller imorgen og skander ham for fremmede legeme. er der nogle der har prøvet det, og skal de opereres hvis de finder noget. er lidt nervøs for ham

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlægen beholdte ham
  • #1   12. sep 2008 Det kommer jo an på hvad de finder. Min gamle dyrlæge har fjernet både en bustercube og en brødkniv fra maven af hunde og ja i de tilfælde kræver det opration. Er det en mønt el.lign passere det jo. Det kommer an på hvad det er. Men han er jo i gode hænder dernede..

• #2   12. sep 2008 Vores gamle schæfer Tenna måtte til dr dyr fordi hun blev så skidt så skidt =(

Hun havde en forkærlighed for frugt, og havde så spist en hel del moreller, og stenene sad i en stor klump nede i maven =(
    - En operation og træfældning senere, og Tenna var frisk igen =)

God bedring - håber det er noget ligetil!

• #3   12. sep 2008 tak smiley jeg håber ikke der er noget. kan ikke lide hvis han skal opereres. jeg bliver altid så nervøs når det handler om dyrlæge besøg. og så er det så skide dyrt . men hvad gør man ikke for kærlighed smiley

• #4   12. sep 2008 hvad skete der med hende? blev hun opereret? eller hvordan

• #5   12. sep 2008 det jeg glad for at høre hun har. min baby er også blevet indlagt med drop. han har kastet op godt og vel en uge nu, det først imorges der kom blod i afføringen. men jeg håber ikke det er noget alvorligt.

• #7   12. sep 2008 øv øv han har fødselsdag om 2 dage smiley
    håber da han kommer hjem imorgen og bliver frisk

Kommentér på:
dyrlægen beholdte ham

Annonce