{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Første gang min hund skulle blive hos dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Åhh.. Min lille hund har døjet meget med maven på det sidste.. Det har været helt galt de sidste uger og dyrlægens medicin har ikke virket. Og i dag kastede han så op og hang med mulen.. Afsted til dr. Dyr igen..

Lidt dehydreret, ondt i maven og lidt feber. De beholdte ham til røntgen mm. Godt han bliver tjekket men det var svært at gå fra ham.

Dyrlægen sagde endda at de gerne ville tjekke hans tarm ordenligt med kamera og biopsi når han har det lidt bedre - og de så skal beholde ham i 3 DAGE!! Puh ha - men bare de kan hjælpe ham.

Gudskelov for forsikringen.. Aner ikke hvad det kommer til at koste men lyder dyrt..

Så nu sidder jeg her i mit tomme hjem uden hund - er altså mærkeligt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang min hund skulle blive hos dyrlægen
  • #1   6. sep 2013 Føler med dig. Jeg er knust hver gang jeg skal aflevere Misha, selv om det kun er for et par timer smiley Så ved hvordan du har det. Her sidst jeg var ved dyrlægen så jeg en kvinde skulle aflevere sin smukke SBT (ved ikke hvorfor) Hun skyndte sig ud med tåre i øjnene og jeg kunne mærke klumpen i halsen bliver større og vandet i øjnene pressede på! Jeg kan slet ikke lide det smiley Håber han får det bedre meget hurtigt og i igen kan blive genforenet! God bedring med ham smiley

• #2   6. sep 2013 Tak Michelle.. Ja man bliver lidt følsom og pylret i sådanne situationer..

• #3   6. sep 2013 Ja det gør man, det er ikke rart at ''efterlade'' sin bedste ven. Men bare han får det bedre smiley

• #4   6. sep 2013 åh hvor kan jeg godt forstå dig!
    Bare da kattene skulle kastreres, var jeg ved at sprænges! af nervøsitet...

god bedring til ham!

• #5   6. sep 2013 Åh, stakkels dig - føler virkelig med dig. Rigtig god bedring med din hund!

• #6   6. sep 2013 Føler med dig!
    Da hanhunden blev kastreret synes jeg også det var mærkeligt og sørgeligt ikke at have ham ved mig. Da vi skulle hente ham hørte han straks det var os og begyndte at pive/gø/hyle - årh han blev glad for at se os - lille pus da smiley

• #7   6. sep 2013 Tak for de søde kommentarer.. tæller nærmest minutter og det er ikke meget arbejde jeg får lavet.. (valgte at arbejde hjemme i dag da han var syg i morges).

Overvejer at køre derud lidt før aftalt - måske han bare ligger og venter..

• #8   6. sep 2013 Mulle
    Synes da du skal prøve at ringe og høre om han er færdig, i stedet for bare at køre derud smiley

• #9   6. sep 2013 Åha, stakkels dig - og hunden! smiley
    Kender det godt. Også "bare" dengang mine forrige katte skulle hhv kastrerers og steriliseres, da var jeg trist og det var så mærkeligt tomt og "forkert" smiley

Håber de finder grunden til mave-problemet, og at det ikke er så slemt, så bette-hunden kan komme hurtigt hjem igen smiley

• #10   6. sep 2013 Ja, det er gyseligt at gå og vente.. Sidst kørte jeg op og sad ved min boxer i opvågningen indtil jeg fik grønt lys til at tage ham med hjem.. Kunne slet ikke have det.. smiley

• #11   6. sep 2013 Så har jeg fået ham hjem igen, 6000 kr fattigere..

De havde set hævede tarmvægge og påstod han havde spist knogler - kan jeg slet forstå da vi kun har været på by-gåture de sidste uger, hvor han er i kort line og går plads..

Men fik noget mod tarminfektionen og hills allergi-fodder.. ved ik li hvad jeg synes om hills...?! Men nu må vi prøve..

Han er træt og rundtosset og vil bare putte op ad mig det lille pus..

Frygter da lidt regningen for 3 dage, når disse 4 timer kostede 6000 :-S

Kommentér på:
Første gang min hund skulle blive hos dyrlægen

Annonce