597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Katte og hunde? Katte og hunde?

Vores vuffere og katte kan ikke lige altid sammen..
De bor i hver sin ende af vores hus, men kattene går gerne ned til hundene, hvis de ikke kan se hundene.
Men hvis hundene kommer hen til dem, så løber kattene væk.
Magnus og Stella har ikke helt forstået at kattene ikke er legetøj, men vi holder øje med hundene og sørger for, at de ikke begynder at bide (dog er det eneste hundene gør, er at slikke og hoppe rundt om kattene fordi de vil lege) men kattene vææææser..
Bambi væser mest, mens Chili er bedre til dét med hundene.
Kattene bruger heldigvis ikke deres kløer, når de vil lange ud efter hundene.. De har de i hvert fald aldrig gjort..

Mit spørgsmål er mere dét..
Kan man få hunde og katte til at kunne fungere med hinanden?
Få dem til at få et godt venneforhold sammen?

hvis ja, hvordan? smiley

Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og hunde?
  • #1   18. sep 2008 I kan ikke tvinge dyrene til at blive venner... Og i kan ikke kommendere kattene til at lade hundene slikke på dem.

I kan lære hundene at være rolige omkring kattene, men faktisk er kattene nok bedre til selv at styre det hvis hundene ikke er for voldsomme.

Min kat hader hunde, og der hvor jeg fik Kaoz fra, der var han bedste venner med et par katte.
    - da han kom ind herhjemme stak han sit fede hoved op til kaffen i sofaen, og han fik sig et riv af så det blødte på næsen. (kaoz var 11 måneder - katten 7 år).

Han accepterer at hun ikke gider ham, og han lader hende være.

De kan godt ligge i samme sofa (han på sædet, hun på ryglænet), men tager han kontakt til hende bliver hun vrissen...

De er nøjagtig som søskende skal være ; )

• #2   18. sep 2008 min gamle kongepuddel chang og gamle kat speedy de var de bedste venner de lå rullede sammen og puttede..

men de andre katte var ik så vilde m ham, så kommer vel an på kattens personlighed?

• #3   18. sep 2008 vi har ti katte og en hund og det kan sagtens lade sig gøre at de bliver venner/ bare lad katten sige fra så lære hunden at det ikke er lege tøj. og til sidst så skal det nok gå enten går de bare af vejen for hinanden ellers hygger de sammen.det er min erfaring i hvertifal.

Kommentér på:
Katte og hunde?

Annonce