{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Hunde og katte {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på noget da jeg var ude og gå med Thomsen, vi mødte en kat på vejen og THomsen går helt amokm hans hale ryger til alle sider og han er så glad. Katten kommer så tættere på og hilser på Thomsen (han har hilst på en anden kat, jeg var bare ikke den der gik med ham). Det er så der det undre mig, for jeg troede ærlig talt at hunde og katte kun kunne sammen med hinanden hvis det har kendt hinanden siden den ene eller anden var hvalp/killing. For så vidt jeg ved er Thomsen ikke opvokset med katte.
Er det bare nogle hunde der kan med katte, selvom de ikke er opvokset med dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og katte
  • #1   13. sep 2010 Hvis det generelt er en venlig hund så kan det sagtens ske at han kan med katte.. Han ser det måske bare som en "legekammerat", en slags hund.... og katten kan jo være vant til hund hjemmefra og er derfor ikke bange for den...

  • #2   13. sep 2010 Det er nok nærmere omvendt. Katten er vant til hund og derfor flygter den ikke. Ergo vækker den ikke hundens jagtinstinkt. Har selv både hund og kat

  • #3   13. sep 2010 Min far har både hund og kat... Katten er på ingen måde bange for fremmede hunde, så tror bare den tror alle hunde er søde.. Den har så heller aldrig mødt hunde der var andet.. Så tror bare det er forskelligt alt efter temperament hos både hund og kat

  • #4   13. sep 2010 Som de andre skriver smiley Zacho kan slet ikke klare katte han flipper helt ud, gør, knurrer, rejser børster osv. Han er ellers ALDRIG sur, der kan gå flere dage hvor han ikke gør, men katte, dem kan han ikke klare.

Kommentér på:
Hunde og katte

Annonce