{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

NYT - NYT - NYT om DM for Politihunde {{forumTopicSubject}}

Så er det der nyt.

Se klasserne - hvem der skal deltage, tidsplan mm.
det kan ses på:
(link fjernet)

Jeg har et par hunde som jeg skal følge i hele program.. både lørd og søndag..

Da det er op til hundeføreren om man må komme med for at se de storer øvelser.. spor og rundering..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NYT - NYT - NYT om DM for Politihunde
  • #1   19. sep 2008 Rart endelig at se hvem der er udtaget på landsplan. Politihundeforeningen er jo ikke i stand til at opretholde noget så simpelt som en hjemmeside....

Det her bliver en udtagelse jeg sent vil glemme. Jeg havde spor og øvelse 11 til sidst, og havde kun mistet 4,5 ialt, så jeg mente ikke det kunne gå helt galt, da det er øvelser jeg normalt ikke smider noget særligt på. Men jeg skulle blive klogere...Vi endte med at blive blæst af pga for mange tilrettevisninger. Ved ikke helt hvad der gik galt, for min hund er altså god til at gå spor....
    Vi kunne have smidt 13,5 point på sporet og stadig have kommet med til DM kan jeg se. Nå, jeg skal have ændret noget på sporet, så prøver vi selvfølgelig igen næste år...

• #2   19. sep 2008 Winther :i

I Patruljeklassen kommer man med fra 209 point. Så det er lavt når der 230 point at tage af..

Ja, mange ting kan gå galt på dagen - selv om hunden plejer at lave det perfekt. det oplever vi jo hver gang vi er i konkkurrence..
    Træningen er bare perfekt.. men når det gælder, ja, så tænker man nok meget over det..

• #3   19. sep 2008 Er hajens Crumme i blandt.. Min puter vil ikke åbne linket ?

• #4   19. sep 2008 Eller er det Degns.. kan ikke huske kennelen.. Men ejer træner i Næstved

• #5   19. sep 2008 Stine, nej, Hajens Crumme er ikke på listen.. Og jo, det er Kennen Hajen ;o)

• #6   19. sep 2008 Ch..Tak.. smiley

Troede hun var røget med.. hmm

• #7   19. sep 2008 Ja det er lave point man kommer med på i år.
    På runderingen var der en plasticfodbold længst ude, det kan godt have givet nogle problemer, samt apportgenstanden i lydighed var en tennisbold.

• #8   19. sep 2008 Winther :

Je det ved jeg, vi havde 2 som var med til udt. men opnåede kun 202 og 201 - og det var bla. de skide boldes skyld. de blev appoteret den store på runderingen, så halsgivningen mistede de, men fik for tilvejelsbruingelsen og bevogtningen..

Ang. tennisbolden, her var der også knas med.. her blev der leget med nolden i stedet for, så det kostede 10 point. fok for at løbe ud og samle op.. så det er 1 point de får for denne øvelse..

Hvad fanden, man ved jo at man bruger bolden i træningen, - hvem fanden har fundet på det..

• #9   20. sep 2008 Men alligevel, apport betyder apport uanset hvad, Den med tennisbolden brugte de også da der var dm i Oksbøl, så min apporterer både bolde og bidepøller. Men var det noget så tåbeligt som æbler eller gulerødder, som er sket før, så nåede de garanteret ikke hel tilbage smiley

Kommentér på:
NYT - NYT - NYT om DM for Politihunde

Annonce