538 visninger
|
Oprettet:
Får lov at ødelægge {{forumTopicSubject}}
Hej
Har fundet ud af at min hvalp på 4 måneder synes det er ret sjovt at ødelægge papting. Nogen gange får hun noget af hendes mad i en æggebakke hvorefter hun fuldstændig splitter hende af. Det samme har hun fået lov til med en skotøjsæske, en klud hvor der var kylling i og lige nu en papirspose hvor jeg havde puttet alt hende legetøj i. Kan se at hun synes det er mega sjovt og det aktiverer hende jo også et godt stykke tid. Men tror i det vil styrke hendes destruktive adfærd overfor andre ting måske?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.536
Har aldrig haft problemer med destruktiv adfærd og har brugt masser af æggebakker og papkasser som "tidsfordriv" til mine hunde.... de elsker det...((o;
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.749
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
Da Sakki var i den alder, havde vi et bestemt sted (bryggers), hvor vi smed aviser og papting, som han nød at splitte ad.
Han har ALDRIG ødelagt nogle af vores ting...ikke engang en avis, der lå et andet sted
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.595
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.679
Så bliver man sur på hunden, for nu har hunden ødelagt et eller andet..
Så jeg synes at der er en dårlig adfærd og indlæræing af hunden.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 74 Svar: 144
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Han kan godt skelne og flænser ikke noget, han ikke har fået lov til.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.134
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.250
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Men det er heldigvis overstået for længst :o))))
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 872
Får lov at ødelægge