{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Hunde-folket {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Nu har jeg været den lykkelige hundeejer i lidt over 6 måneder, og kom til at tænke lidt her til aften..

Før i tiden (før jeg fik hund) må jeg ærligt tilstå at jeg tænkte at hundeejere de var sådan nogle mærkelige nogen, men da jeg selv fik hund ændrede mit syn sig meget.
Skrev faktisk en artikel om det:
http://www.aniston.dk/?artikelid=4293

Her de sidste par dage har jeg så haft nogle ting til salg på nettet og kommer i kontakt med en rigtig sød pige som også har hund, og vi snakker løs (sjovt nok ikk om det jeg havde til salg) men mere om det at have hund osv, har sendt billeder af vufferne til hinanden, og vi snakker som sagt bare løs.

Og så er det jeg sidder og tænker, hvordan tror i det kan være/hvad tror i det skyldes at "vi" hundemennesker så ofte bare snakker løs, når man er ude at gå hilser man pænt på hinanden osv osv.. Siden jeg fik hund har jeg hilst på tusinder af mennesker som jeg ikke har hilst på før, har talt med mange hundeejere osv og det er bare så vidunderligt.

Men min familie som aldrig har haft hund, de synes det er underligt at hundeejere hilser på hinanden, for man kender jo ikke hinanden.. hehe.. hvad synes i?

Jeg synes det er rart, men har i nogensinde tænkt over det osv?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-folket
  • #1   9. dec 2005 har det på samme måde du! det er ligesom folk der er på camping de snakker og hilser også på hinanden... det samme med os der har hunde, det er faktisk lidt hyggeligt, selv folk der ikke har hund kommer ofte og vil snakke med min hund men hun er også meget lille mange siger de aldrig har set så lille en hund!

• #2   9. dec 2005 Hehehe ja der er noget om det.

Man snakker med vildt fremmede mennesker som om man har kendt hinanden i årevis. Hvilket jo ikke er en dårlig ting i mine øjne.

Men ja i min familie er jeg også "den underlige hunde-dame" Hehehe. Jeg snakker næsten ikke om andet, og kommer folk selv in på emnet hunde, ja så er de selv ude om det. *GG*

• #3   9. dec 2005 Jeg kom til at tænke på det samme for et par dage siden og det der gør det er nok at pludselig har man noget at snakke om med de fremmede man nu møder hvor man selvfølgelig ikke normalt bare ville stoppe og begynde at snakke med en vildt fremmed.

• #5   9. dec 2005 Vi har da også fået en masse venner som vi er RIGTIG glade for pga Armani.
    Blandt andet ser vi både DINA E, MICHAEL S, JP H, MALENE LYDIA og SANDRA privat( de har alle sammen deres hunde herinde.
    Udover det ser vi også en masse mennesker fra vores nærområde privat efter vi har lært dem at kende pga af Armani

• #7   9. dec 2005 det er jo lidt ligesom herinde, der snakker vi jo sammen fordi vi alle har hunde! *SS*

• #8   9. dec 2005 Ja Janni lige præcis.
    Vi mødte for eksempel også et par stykker herinde far da vi var på udstilling i søndags, det var ret sjovt når det er nogen der har været inde og kigge på Armani og hvor jeg også har været inde og kigge på deres hunde

• #9   9. dec 2005 Dejligt at se at jeg ikke er den eneste der har haft de tanker smiley
    Og ja det er lidt det samme herinde, men der "søger" man jo selv selskabet.. Men altså herinde, det er bare så vidunderlig (uden at lyde for sukkersød) vi hjælper hinanden, folk bliver venner, folk mødes, man trøster hinanden, fremmede man ikke kender sender søde breve og man bekymre sig om hinanden.

Det er sgu da fedt, det er da de færreste "debat" forums hvor der er sådan en "tæthed" hvis man kan sige det sådan smiley

• #10   9. dec 2005 Jeg har også mødt og fået venner/veninder pga Nicki. Vi lever jo og ånder for vores hunde, og møder vi nogen af samme skabning slår vi klørene i dem :o) nej spøg til side, men man har jo bare noget helt unikt sammen. Har også fået gode bekendskaber via denne side. Når jeg fortæller folk dér ikek har hund om at jeg har mødtes med folk jeg ikke kender synes de jeg er mærkelig, men som jeg siger, hvorfor ikke møde nye venner på den måde

• #11   9. dec 2005 Bolette: hahaha ja min familie og venner synes jeg er viiiiiiiildt mærkelig når jeg fortæller jeg har været ude at gå tur med en fremmede person og dens hund, de kan slet ikke sætte sig ind i det, og tror næsten jeg er parat til at blive lukket inde på den lukkede afd. *griner*

• #13   9. dec 2005 ja, og man kan blive venner med alle uanset alder. Det er bl.a en herinde fra jeg er kommet til at hodle rigtig meget af, og trods det at hun er meget yngre end mig og jeg aldrig har mødt hende, føler jeg der er en rigtig kemi mellem os, det er Rikke S med Mille jeg taler om, kanon sød og dejlig pige :o)

• #14   9. dec 2005 Eva: hahah bedre kunne det ikk skrives *Griner*

• #15   9. dec 2005 Nå kære Venner :o) jeg vil i seng nu, sov godt alle sammen, og glædelig jul

• #18   9. dec 2005 Bolette dem vi skal holde nytårs aften med i år er begge ca 10 år ældre end os men er bare så rare mennesker og dem har vi også mødt pga Armani.
    Men jeg har det efterhånden også sådan at jeg foretrækker hundemennesker frem for andre for jeg syntes at hundemennesker er mere åbne, menneskelige, betænksomme og uselviske

• #19   9. dec 2005 Nat nat til jer alle smiley

• #20   9. dec 2005 Sov godt Eva og Bolette;-)

• #21   9. dec 2005 Sov godt catharina

• #22   10. dec 2005 *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Eva B for helvede!!! Jeg ligger her og triller af grin!

• #23   10. dec 2005 Jøps, det har jeg da tit tænkt over.. For hvis det ikke var fordi hundemennesker kommer hinanden ved, mødes og snakker om hunde mens hundene leger, så ville jeg ikke have mødt min kæreste *gg*

• #24   10. dec 2005 Eva>> *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Det er sq de bedste jeg længe har hørt *ROFL*

Kommentér på:
Hunde-folket

Annonce