{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Dækken til vuffen {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg går og tænker, at jeg nok bliver nødt til at anskaffe mig et dækken til min hund til vinteren...
På nuværende tidspunkt kan han godt ryste lidt af kulde den stakkel, selvfølgelig får han lidt mere vinterpels, og måske det slet ikke bliver nødvendigt....
Men men da vi elsker at gå lange ture om vinteren tænker jeg blot lidt frem af...

Derfor vil jeg høre, om nogle kan anbefale et godt dækken eller steder, hvor disse købes til rimelige penge?

Har prøvet at google, og der kommer en milliard million frem... Det er lidt svært at overskue, når man ikke aner en pind...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken til vuffen
  • #1   25. sep 2008 mine forældres DS har altså aldrig haft dækken på, og han render ud og ind, sommer eller vinter. så tror helt ærligt ikke det er nødvendigt...

    men skal det komme til dækkener, tror jeg det er meget individuelt, hvad man synes, der fungerer, så tror bare det er om at kigge sig lidt omkring, prøv evt. loppetjansen, de har nogle gode ting og også ok tilbud engang imellem :O)


  • #2   25. sep 2008 Anne-Mette fordi dine forældres ikke behøver det, kan det jo godt være min gør... Det har jo noget med størrelse og pels at gøre...
    På nuværende tidspunkt kan han godt ryste af kulde, hvis vi går nede på stranden og det blæser lidt... Og lur mig om det ikke bliver koldere til vinter :o)


  • #3   25. sep 2008 min bette har pt. to dækkener, godtnok er han en race med underuld og hele mullevitten, jeg er nok lidt pivet,
    men han kan godt ryste lidt når det er koldt,
    så hellere give ham dækken på.. :o)


  • #4   25. sep 2008 jaja selfølgelig, det var heller ingen kritik :O) det var bare til info... også derfor jeg stadig svarede på dit spørgsmål....

    må nok også selv indse at ipso er nødt til at få et eller andet på, for han har ikke lige den vildeste pels og fryser selv på en kølig sommeraften...


  • #5   25. sep 2008 vi har tre d/s gårdhunde. To af dem fryser sjældent, men den sidste kan altså bare ikke holde varmen. Han har to dækner, et tyndt foret med fleece og et tykt til når det bliver rigtig koldt. Begge vores er købt i en dyrehandler, til henholdsvis 189kr og 215kr, så kig dig godt omkring, man kan hurtigt komme af med alt for mange penge... Har set vores det ene til 459kr...

  • #6   25. sep 2008 Iben:
    Lige præcis synes der er nogle dyre nogle rundt omkring...


  • #7   25. sep 2008 Kvik er også en frosenpind, vi bruger til ham når det blæser og sneer eller vi går lange ture.

    Men han siger selv til, når han vil have det på og af....


  • #8   25. sep 2008 Se hesteudstyrsfirmaet www.hooks.dk
    De har stort udvalg i dækkener til hunde. har selv købt refleksdækkener med fleece på bagsiden til regn og hård frost.


  • #9   26. sep 2008 Jeg takker for indlæggene.... :o)

Kommentér på:
Dækken til vuffen

Annonce