{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Stakkels Joker, igen igen igen {{forumTopicSubject}}

Ingen dumme kommentarer tak, skal bare ud med det!!!

Lige for engang skyld har Joker været indlagt... Natten til torsdag, sked han tyndt 4 gange indenfor. Det var ud over det hele... Han brækkede sig konstant, kunne ikke holde noget i sig hele torsdagen. han ville intet spise eller drikke, snakkede med dyrelægen og de sagde jeg skulle give ham til fredag og så skulle jeg ringe igen. Fredag morgen kl 8 tog jeg til dyrelægen med ham. Han havde mistet humøret, var bare rigtig trist, han var dehydreret (han har altid adgang til vand) og havde virkelig dårlig mave. Han blev indlagt og fik drop med 2 liter væske og fik røngten fotograferet maven og de kunne intet finde. Han kom hjem igen fredag kl 17, og humøret var bedre, fordi han havde fået antibiotika, kvalmestillende piller, og to andre slags piller, som han skal have i 10 dage... Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere... Dyrelægen siger vi er nærmest familie deroppe efterhånden. For 14 dage siden gled han gennem en glasrude og skulle indlægges og syes, vi var deroppe søndag aften kl 21.30. Hans HD og slidgigt bliver også stille og roligt forværret. Har brugt over 8000 kr i den her måned på dyrelægen, ikke fordi der kan sættes en pris på min lille hund, men for dælen....Åhhhh min lille vaps smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels Joker, igen igen igen
Kommentér på:
Stakkels Joker, igen igen igen

Annonce