{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Stakkels Joker {{forumTopicSubject}}

Min lille skat blev overfaldet igår. Vi var ude og gå aften tur Joker og jeg. Det skal lige pointeres at jeg havde ham i snor... Da vi møder nogen vi kender, som også bor heroppe. Jeg ved at hans hund ikke kan lide Joker og tager ham i kort snor. Han går ALTID uden snor og hans hund er også lydig NOK. Men men men (undskyld sproget) alligevel løber den skod køter hen og overfalder Joker og er seriøst arrig. Joker prøver at komme væk, men hans hund har bare bidt sig fast i Joker. Han får den revet væk og vi går hjem. Da vi kommer hjem ser jeg Joker har en flænge midt i hovedet, som er rigtig dyb smiley Jeg renser det og idag er der ikke rigtig noget at se. Men er bare ved at være træt af ham nu. Det er anden gang hans hund angriber Joker sidst fik han en dyb flænge i næsen. smiley Gik ud til dem igen da jeg havde fået Joker ind til min kæreste og sagde at jeg synes det var noget Pis, at jeg ikke kan gå tur med min hund uden hans skal angribe Joker. Og så siger han "hmm, jaa skal nok også tli at have ham i snor nu. Det går vist ikke mere" NEJ det er flot du kan se det nu din skovl. Skulle bare lige ud med det.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels Joker
  • #1   18. sep 2007 sig til ham at næste gang uden er uden snor så melder du ham til politiet, så får han en både. det har jeg pointerede overfor en ejer af en schæfer på den rute jeg tit går. den kommer altid flyvende ud og gør og vil angribe mine hunde. sidste gang havde jeg barnevogn med og der fik jeg nok, for hvis han spirnger på mine hunde når jeg har vognen med også så kan bettemanden jo blive væltet ud af vognen eller i værste tilfælde triller vognen fra mig.

• #2   18. sep 2007 hold kæft det gik godt. hunden og bøde skal der stå.

• #3   18. sep 2007 Linda. hehe forstod hvad du mente, siger jeg også til ham næste gang,,,

• #4   18. sep 2007 Øv...syn for Joker... :o(

Håber at han er okay nu...god bedring...

• #5   18. sep 2007 næste gang det sker så kør til dyrlæge og præsenter ejeren af den anden hund for regningen uanset om der er sket noget eller ej skal han betale.
    og en regning på en 1000 kr. plejer at få folk til at tænke over tingene

• #6   19. sep 2007 ja jeg ville også gå til dyrelægen og få ham med den anden hund til at betale regningen,du kan jo sige at sker det igen for han regningen og bliver meldt til politiet.. så tror jeg han vil have den i snor frem over..

• #7   19. sep 2007 Skod hundeejer er vist et mere rigtigt ord.. Syntes virkelig det er så dårligt når hundeejere har så lidt respekt over for andre hundeejere med hund.. Det smitter af på deres hund, og i øvrigt hvorfor irettesætter han ikke sin hund kraftigt over sådan en dårlig farlig opførsel..og ja hvorfor fanden har den ikke snor på når han ved den reagerer så skidt overfor andre hunde...Idiot!! Det er godt nok ikke alle der skulle have lov at have hund...!!!

Kommentér på:
Stakkels Joker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce