Stakkels Joker {{forumTopicSubject}}
Min lille skat blev overfaldet igår. Vi var ude og gå aften tur Joker og jeg. Det skal lige pointeres at jeg havde ham i snor... Da vi møder nogen vi kender, som også bor heroppe. Jeg ved at hans hund ikke kan lide Joker og tager ham i kort snor. Han går ALTID uden snor og hans hund er også lydig NOK. Men men men (undskyld sproget) alligevel løber den skod køter hen og overfalder Joker og er seriøst arrig. Joker prøver at komme væk, men hans hund har bare bidt sig fast i Joker. Han får den revet væk og vi går hjem. Da vi kommer hjem ser jeg Joker har en flænge midt i hovedet, som er rigtig dyb
Jeg renser det og idag er der ikke rigtig noget at se. Men er bare ved at være træt af ham nu. Det er anden gang hans hund angriber Joker sidst fik han en dyb flænge i næsen.
Gik ud til dem igen da jeg havde fået Joker ind til min kæreste og sagde at jeg synes det var noget Pis, at jeg ikke kan gå tur med min hund uden hans skal angribe Joker. Og så siger han "hmm, jaa skal nok også tli at have ham i snor nu. Det går vist ikke mere" NEJ det er flot du kan se det nu din skovl. Skulle bare lige ud med det.....
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 122 Svar: 616
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Håber at han er okay nu...god bedring...
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 44
og en regning på en 1000 kr. plejer at få folk til at tænke over tingene
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.069
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 73
Stakkels Joker
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside