{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Forgiftning - hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Er lige kommet hjem, og finder en halv tube negle lim på gulvet som der er gnavet i, kan ikke finde den anden halvdel.. Så tror der er en chance for at Cali har spist den... Jeg ved virkelig ikke hvordan hun har fået fat i den, da den ligger i en kurv på badeværelset og jeg ved for den sags skyld heller ikke 100 % om hun har spist noget af limen, men det kan godt se sådan ud...

Hun har ikke opkast, fråde eller lign, men hun bliver hele tiden ved med at smaske på sin tunge og køre den ud og ind af munden,.. hvilket kunne tyde på der måske er lim på, har holdt hende fast og kørt min finger rundt i munden på hende, men der er intet at mærke..

Skal jeg ringe til en dyrevagtlæge?
Er der noget jeg evt. kan gøre, få hende til at kaste op eller lign??

Pleaaaaase skynd jer at hjælp..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forgiftning - hjælp!!!
  • #1   14. dec 2005
    jeg ville ringe til dyrlægen med det samme... og høre hvad jeg skulle gøre.... Lim er vist noget giftigt skidt...

• #2   14. dec 2005 Ring med det samme til dyrlægevagte ( og husk at meld tilbage hvoerdan det går )

• #3   14. dec 2005 kryser finger for dig
    håber hun ikke har spist det smiley
    mops har det med at smaske, hvis de har sovet ( kunne se der er mops i cali)

• #4   14. dec 2005 Hejsa, jeg tror ikke du skal få hende til at kaste op hvis der er syre i limen ligesom hvis små børn får fat i et eller andet giftigt og drikker det, så hellere at hun får masser af vand og et opkald til Dr. dyr, det er mit forslag. Håber at hun ikke er kommet noget til.

• #5   14. dec 2005 krydser fingrer for godt nyt.........

• #6   14. dec 2005 Hej Allesammen

Har ringet til døgnlægevagten, og hun sagde at hvis cali var forgiftet så burde der være kommet symptomer.
    Hun sagde at den lille mængde lim som der var i tuben (er en meget lille en og der var næsten ikk mere i, men dog lidt alligevel) den mente hun ikke ville kunne gøre den store skade.

Det jeg skal gøre er at tage en kniv og skære lidt af en håndsæbe og på den måde få hende til at kaste op, da det er den mildeste måde at få hende til det.

Dette har jeg nu gjort, kan mærke hendes mave rumler og siger lyde, så venter på hun kaster op, skal dog ringe til vagtlægen hvis der opstå andet.

Cali er dog stoppet med det med sin tunge, så det tyder jo godt.

Men nej hvor har jeg det skidt, sidder og ryster og har mest af alt lyst til at græde.
    Og har det ikke godt med at proppe sæbe ned i munden på hende, men når vagtlægen siger det, så må det jo virke. suk..

Men tusind tak for jeres hurtige svar og søde kommentare, i er sgu dejlige.

• #7   14. dec 2005 Puha det er så grimt når der er noget med de små. Men dejligt at det går godt med Cali

• #8   14. dec 2005 Rikke *griner* på en positiv måde

• #9   14. dec 2005 Rikke: hahha.. tak for det, du fik mig til at grine smiley
    Prøver lige at se de næste par timer, hvis der sker noget så drøner jeg til vagtlægen, uanset hvad så skal jeg til alligevel til lægen fredag, så kan jeg lige få hende til at kigge der også.

• #10   15. dec 2005 hehehe, det er da rart at vide at dårlig mundhygieine er godt for noget ;o))))

Kommentér på:
Forgiftning - hjælp!!!

Annonce