{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Stemme ind/ud... {{forumTopicSubject}}

Forstår bare ikke helt hvorfor der er så mange der stemmer folk ud hvis de ikke har nok billeder, eller der ikke er nok tekst???

Er det ikke lidt underligt??? Jeg kan ikke forstå hvad det er der får folk til at tænke "Nej, du har ikke nok billeder af din hund, du skal ikke have lov til at være en del af det her frie forum" Er det ikke kun godt at der hele tiden kommer nye til??? Jo flere medlemmer, jo flere gode råd og meninger. Billederne er vel ikke det vigtigste, eller hvad??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stemme ind/ud...
  • #1   6. okt 2008 Øøøhm -man kan jo sagte være her og deltage på forummet uden hund.

Det er et hundeGALLERI og derfor forventer jeg da lidt billeder når en hund oprettes.
    Jeg forventer ikke fotografbilleder osv... blot nogen billeder hvor man rent faktisk kan se at det er en hund på billedet, og at der er mere end blot et enkelt. Det kan de fleste vidst leve op til hvis de gider

• #2   6. okt 2008 Ja ja det er da også fint, forstår bare stadig ikke hvorfor man stemmer folk ud af den grund.. Man kan da bare lige skrive en lille kommentar om at man godt kunne tænke sig at se nogle flere billeder..

• #3   6. okt 2008 Nanna -at sætte 4-5 billeder på er jo ikke ret svært. Hvis ikke man orker det nu, kunne man jo blot vente en dag eller to til man orker det.

Man kan jo fint skrive på forummet uden at hunden er oprettet endnu

• #4   6. okt 2008 Michelle.... Fordi du synes det er pære let, er det ikke ens betydning med at alle andre synes det... Men det er også lige megetm, jeg synes stadig det er noget mærkeligt noget.

• #5   6. okt 2008 Nanna -jo men meninger er jo delte;o)

Og hvis man kan finde ud af at sætte et eller to billeder ind, så har man jo fundet ud af hvordan. Så kan de sidste 3-4 stykker vel heller ikke være et problem;o)

• #6   6. okt 2008 Ja det er de vidst:)

• #7   6. okt 2008 Det er da ikke sværere at sætte 4 billeder ind end det er at sætte 2 ind

• #8   6. okt 2008 det kunne jo også være folk bare er lidt langsomme til at få skrevet noget og sat billeder ind.

Tænk på vis det var en hund de lige havde fået så er det rimlig svært at skrive noget om den... smiley

• #9   6. okt 2008 Animals -men selvom man lige har fået den, så ved man vil hvad r den er født, hvad køn den er, om den har tavle eller ej og sådan... Og selv de ting er det ikke alle der skriver

• #10   6. okt 2008 nej men alligevel sådan noget som beskrivelse ved de jo ikke og hvad størrlese. det er jo sikkert de har målt den

• #11   7. okt 2008 Nu er det ikke kun dem der slet ikke har skrevet noget folk stemmer ud...

• #12   7. okt 2008 nej nej siger jeg heller ikke, men syndes man bare skal give mellem og skrive til hundens komantar boks at man giver mellem fordi at den fx. ikk har særilg mange billeder og at den fx. ikke har nok tekst. Så kan man jo skrive at den fx. kan få en høj vis personen laver det om.
    Bare min mening.

og så kan man jo abonnére på hunden og slette det bagefter når man har givet den endelige bedømmelse.

• #13   7. okt 2008 Animals -s render man i næste problem. Fr giver man mindre end høj bliver mange folk møjsure, starter tråde om det og giver hævnkarakterer.

Det gælder self ikke alle -jeg har da delt et par mellem ud, og retter dem osse når jeg kan se profilen bliver forbedret.

• #14   7. okt 2008 ja nemlig... jeg siger også bare til dem der bliver sure på mig at de så må rette deres profil.. for man har hver ens egen mening.!

• #15   7. okt 2008 Tænk at man gider gå op i hvilken stemme folk giver ens hund. Hvis ikke man kan klare kritik, så skal man nok ikke oprette sin hund herinde:)

• #16   7. okt 2008 Nanna -jamen det er vi skam enige i. Men sådan hænger tingene åbenbart ikke sammen. Jeg er på hestegalleri osse, og selvom lav vidst ikke bliver brugt så meget, så bliver mellem i hvert fald brugt jævnligt når profilerne lige trænger til lidt redigering.
    -jeg har da selv fået en -og folk skriver jo så hvorfor de har givet den karakter, og det er da fair nok. Så kan man rette det, og karakteren bliver så ændret.

-det er vel sådan det er ment, men sådan fungerer det altså ikke herinde.

Kommentér på:
Stemme ind/ud...

Annonce