{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Ind/ ud stemme .. WTF ? {{forumTopicSubject}}

Hmm ja nu kommer jeg med en lille bøvs smiley

Om og om igen sidder jeg og tænker What the fu*k når det gælder ind og ud stemmer !? Tit ser man ingen tilknytning i teksten - ingen tekst , slørede billeder - INGEN billeder og ALLIGEVEL kommer folk ind ?

Synes JEG måske også lige er meget nok ! Vi er her vel for også at vise vores hunde frem , men med ingen billeder eller tekst forstår jeg personligt ikke pointen ? ...

- Den gang jeg var på Hestegalleri skulle man bare have tekst og billeder i orden ellers kom man ikke ind ! Og ja det var en høj standart , men at gå fra høj standart til ingen standart er måske lige meget nok ? smiley Ved godt det ikke er samme Galleri , men mange af de samme er også her ! smiley

Er jeg den eneste der tænker over dette ? Eller sidder der andre der ude ? smiley


*BØVS*


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ind/ ud stemme .. WTF ?
Kommentér på:
Ind/ ud stemme .. WTF ?

Annonce