{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Aktivering............ {{forumTopicSubject}}

Er jo godt nok... Hvis man ved hvordan..

Understimulering er skidt... Men overstimulering er vel lige så skidt..... Eller hvad ?

Mon ikke hunden har behov for at få lov til at slappe af.. Og have et sted hvor den må / kan slappe af og koble fra..

Kan det tænkes at en hund også har brug for at "holde weekend" ?

Gad vide om en del adfærdsproblemer kunne undgåes hvis hunden fik lov at slappe af og undgå stress lege ( typisk boldlege) ?

Lidt tirsdagstanker herfra..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivering............
  • #1   7. okt 2008 Tror jeg du har meget ret i, kender flere hunde som er total boldbesatte og de kan aldrig slappe af på en luftetur smiley Aslan holder fri når han vil, hvis jeg kan mærke han ikke gider trænes så lader jeg være

• #3   7. okt 2008 Det tænker jeg også på når jeg tvinger min lille hund ud. men min lille hvalp er kun 8 uger så han skal vel meget ud. men tror du har helt ret, sys bare det kan være svært at finde ud af hvor grænsen så går.

• #4   7. okt 2008 Ja jeg tror da ik kdet er sundt for dem at være for aktive.. vi skal jo også selv have lov at koble fra..

hvirfor kalder du boldleg for stressleg??

• #5   7. okt 2008 Mine hunde bliver aktiveret i form af gåture, træning, spor og søgeøvelser - jeg leger ikke som sådan med dem - men de leger meget med hinanden indbyrdes.. Min "den gamle" har ikke været så mættet og velstimuleret som efter vi har fået en nr. 2 hund, de giver bare hinanden noget som vi mennesker aldrig vil kunne give dem..

• #6   8. okt 2008 Maria: okay.. alm kastebold bruger vi som alm leg.. min elsker at lege, og "beder" selv om det.. men vi bruger også en bold på andre måder når vi træner.. så vil da ikk mene at alt boldlege stresser alle hunde..

Kommentér på:
Aktivering............

Annonce