{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Min hund {{forumTopicSubject}}

Min hund Milla gør når hun forlades herhjemme. Det er bestemt ikke en rar fornemmelse at kunne høre hendes gøen ud over villa kvarteret.. Hun har altid gøet når jeg kørte også selv om der er andre hjemme så lægger hun sig til at pibe i stedet for at gø. Vi er stærkt knyttet til hinanden Milla og jeg.

Jeg ved det er spørgsmål om tid før naboerne begynder at brokke sig for alvor over hende.

Milla har både hygge-god-bidder og musik osv når vi er ude af huset og hun er alene. Hun ødelægger intet (heldigvis).

Jeg har prøvet så godt som ALT, måske der er andre veje for at lære en 5 års ikke at gø.

Jeg ved ikke om emnet har været oppe før er ganske ny herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge radiator op, som er faldet ned 1.500 kr.
  • Montering af lamper 500 kr.
  • Hyrdeledet 23 8400 Ebeltoft 450 kr.
  • Male køkken og badeværelse og rengøring 7.600 kr.
  • Udskiftning af ruko lås 1.000 kr.
  • Skal have hjælp til at samle et sofabord Skal have hjælp til at samle et sofabord 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund
  • #1   14. okt 2008 hmmm hvordan reagere du når du ser hende når du kommer hjem? bliver du over glad og roser hende. eller inogrere du hende indtil hun falder til ro og du har tid til at hilse på hende`?

• #2   14. okt 2008 Får hun aktivering og en god gåtur inden i forlader hende....

• #3   14. okt 2008 Camilla S er hun helt fra snøvesen når jeg kommer hjem giver jeg hende lige tiden til at falde ned og så hilser vi på hinanden.

Fru Robbie Williams. . Uha ja, mange gange i løbet af dagen. Hun er på sin morgen tur (1 km) og så er der stalden(har hest) her er hun også med og her får hun masser af motion. Så er der gå eller cykle ture så hun er dækket godt ind, og hun bliver aktiveret både via leg og via hun skal yde noget så hendes motorik og hendes intiligens bliver sat på prøver.. Hun er en god lille vuffer, men men men hun "græder" når hun er ene hjemme :o( Og her hvor jeg bor går det ikke med den slags..

• #4   15. okt 2008 hmmm... huner virkelig knyttet til dig så... hmmm den er delmer svær... hmmm har du prøvet at lave alene hjemme øvelser med hende? altså gå ud for døren, og lige så snarty hun ikke siger noget går du ind. og så laver intervallerne længere og længere gennem uger måske? så hun finder ud af at du kommer tilbage igen... og det ikke er farligt at være alene...

• #5   15. okt 2008 Camilla S dén er prøvet over 4 uger uden held... Jeg prøver ALT hvad jeg kan med gode tricks og råd mv. Da jeg arbejder dog på del tid er hun jo alene hjemme mellem 4-5 timer dagligt og så er den gal.. Jeg ville så nødig skulle aflive en sund og rask hund blot fordi hun gør, omvendt så kan jeg godt forstå mine naboer syntes det er ret træls at min hund "larmer" såen..

Hilsen
    JJ

• #6   15. okt 2008 Jeg har overvejet at få en hund mere, en hvalp for så ved jeg den bliver accepteret af Milla, men får den så samme "nykker" fordi Milla "lære" den at gø når jeg ikke er hjemme.. ???.. Det er jo et sats uden lige at prøve den teori af.

Hilsen
    JJ

Kommentér på:
Min hund

Annonce