Min hund {{forumTopicSubject}}
Min hund Milla gør når hun forlades herhjemme. Det er bestemt ikke en rar fornemmelse at kunne høre hendes gøen ud over villa kvarteret.. Hun har altid gøet når jeg kørte også selv om der er andre hjemme så lægger hun sig til at pibe i stedet for at gø. Vi er stærkt knyttet til hinanden Milla og jeg.
Jeg ved det er spørgsmål om tid før naboerne begynder at brokke sig for alvor over hende.
Milla har både hygge-god-bidder og musik osv når vi er ude af huset og hun er alene. Hun ødelægger intet (heldigvis).
Jeg har prøvet så godt som ALT, måske der er andre veje for at lære en 5 års ikke at gø.
Jeg ved ikke om emnet har været oppe før er ganske ny herinde.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 29
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
jan 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
Fru Robbie Williams. . Uha ja, mange gange i løbet af dagen. Hun er på sin morgen tur (1 km) og så er der stalden(har hest) her er hun også med og her får hun masser af motion. Så er der gå eller cykle ture så hun er dækket godt ind, og hun bliver aktiveret både via leg og via hun skal yde noget så hendes motorik og hendes intiligens bliver sat på prøver.. Hun er en god lille vuffer, men men men hun "græder" når hun er ene hjemme :o( Og her hvor jeg bor går det ikke med den slags..
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 29
jan 2008
Hilsen
JJ
jan 2008
Hilsen
JJ
Min hund