{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Nogle råd?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har solgt en hvalp til en fyr på sjælland og han har underskrevet en udstillings og avls kontrakt. Men da han havde haft ham i en måned så ringer hans mor og siger at hun har taget hunden fra hendes søn fordi han sparkede den og så havde hun givet den til en anden.. og der står også i kontrakten at jeg har førstekøbsret på hunden. men jeg får bare af vide at jeg aldrig får hunden at se igen, og jeg bliver kaldt alt muligt.. jeg prøvede self at få fat i ham jeg solgte til men har til dd ikke kunnet få fat i ham og det er ca 4 mdr siden.. Jeg har modtaget alvorlige trusler fra hans forældre, og det blev så alvorligt at jeg måtte gå til politiet. Jeg holder meget af lille buller og savner ham, og jeg har det mega dårligt med at jeg ikke ved hvor han er eller hvordan han har det! Moderen mener det er hendes hund fordi hun lånte sin søn pengene til den, men har prøvet at forklare hende at hun ikke har noget som helst at sige, men hun rykker sig ikke! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! Nogle råd? det vil jeg sætte stor pris på! På forhånd tak! Knus Sisse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle råd??
Kommentér på:
Nogle råd??

Annonce