4.616 visninger
|
Oprettet:
min hund tisser på andre hunde:S {{forumTopicSubject}}
min lille hund pjevs tisser op af andre hunde, så sent som i går mødte vi en hund på vores luftetur. han går lidt rundt om den og snuser. og så stiller han sig op og tisser på den! :S
nogen der kan svare hvorfor og hvad hvad jeg kan gøre ved det? det genere vel ikke hunden, men liidt pinligt for mig!
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 64 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 1.135
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Kan huske den hund jeg gik med da jeg var barn/ung... Den tissede op ad en veninde jeg havde -2 gange - og gjorde det ellers aldrig ved hverken hunde eller andre mennesker. Veninden kunne ikke lide hunde - men om det har haft noget at sige, ved jeg ikke....
Et typisk svar herinde på alverdens ting er DOMINANS - men kunne måske forestille mig det lidt i det her tilfælde - hvis den ikke bare er i trodsalderen:-)
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
pølse ville lige smutte under imens den stod og klemte -- dumme dumme hund -- så altså ret komisk ud med den lort på ryggen
jul 2008
Følger: 77 Følgere: 70 Hunde: 3 Emner: 99 Svar: 1.283
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 213
Så begyndte han at tisse op af folk, og derefter barnevogne.. :o(
Nu har der heldigvis ikke været noget længe når vi er ude, så vi håber lidt at det bare var fordi han var i banditaldleren..
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 538
tror det er dominans, de skal lige vise at her kommer jeg..
han har ik gjort det i lang tid det var da han var unghund...
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 180
men ja det er da pinligt.. måtte undskylde mange gange den dame, og så gik hun, hvilket jeg godt forstår hehe!!
min hund tisser på andre hunde:S