{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.616 visninger | Oprettet:

min hund tisser på andre hunde:S {{forumTopicSubject}}

min lille hund pjevs tisser op af andre hunde, så sent som i går mødte vi en hund på vores luftetur. han går lidt rundt om den og snuser. og så stiller han sig op og tisser på den! :S
nogen der kan svare hvorfor og hvad hvad jeg kan gøre ved det? det genere vel ikke hunden, men liidt pinligt for mig! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund tisser på andre hunde:S
  • #1   22. okt 2008 Ved ikke hvorfor, men jeg ville skælde min hund ud og tage ham væk inden den begynder at tisse.

• #2   22. okt 2008 mine forældres hundf tisser afog til i hovedet på vores hund -men det er mere fordi min egen altid lige skal "se hvad der sker", når herren letter ben:-)

Kan huske den hund jeg gik med da jeg var barn/ung... Den tissede op ad en veninde jeg havde -2 gange - og gjorde det ellers aldrig ved hverken hunde eller andre mennesker. Veninden kunne ikke lide hunde - men om det har haft noget at sige, ved jeg ikke....

Et typisk svar herinde på alverdens ting er DOMINANS - men kunne måske forestille mig det lidt i det her tilfælde - hvis den ikke bare er i trodsalderen:-)

• #3   22. okt 2008 min luftevenindes hund palle lagde for en mdrs tid siden en lort på ryggen af pølse -- *gg*

pølse ville lige smutte under imens den stod og klemte -- dumme dumme hund -- så altså ret komisk ud med den lort på ryggen

• #4   22. okt 2008 Kan det have noget med dominans at gøre måske:o)

• #5   23. okt 2008 Uha det kunne jeg også godt tænke mig at kende svaret på! For Neo gør nøjagtig det samme! Det er så ikke slemt mere overhovedet. Men specielt da han var yngre, kunne han finde på at snuse ligeså fredeligt til en hund, blot for to sek. efter at løfte ben og tisse op af den!! Så frækt!!

Så begyndte han at tisse op af folk, og derefter barnevogne.. :o(

Nu har der heldigvis ikke været noget længe når vi er ude, så vi håber lidt at det bare var fordi han var i banditaldleren..

• #6   23. okt 2008 det har vores også gjort en enkel gang på en hund og et par gange på en af vores kammerater. og engang da da han legede med nogle andre hunde, så skulle han jo lige lette ben op af damernes tasker som stod på jorden!!!!! ik særlig pinligt;)

tror det er dominans, de skal lige vise at her kommer jeg..
    han har ik gjort det i lang tid det var da han var unghund...

• #7   23. okt 2008 haha sikke historier.. jeg tror jeg holder mig til at det er dominans og så skal han jo have af vide at sådan leger vi ikke! han er 3 1/2 år. så det er ikke banditalderen tror jeg ikke.
    men ja det er da pinligt.. måtte undskylde mange gange den dame, og så gik hun, hvilket jeg godt forstår hehe!! smiley

Kommentér på:
min hund tisser på andre hunde:S

Annonce