{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi
  • #1   23. okt 2008 Nu har vi ikke fået det konstateret foderallergi, men da vi af flere omgange havde en del problemer med ørebetændelse - skæl - ekstrem kløe - slikken af poter og en del røde knopper på bollerne - Fik vi af vide at det nemt kunne være allergi...

Har så skiftet foder til fish4dogs - Glutenfrit, og har ikke haft problemer i snart 2 mdr. og der gik da heller ikke lang tid efter vi skiftede før det hele blev meget bedre, og er nu helt væk smiley

Så indtil videre bliver Balder ikke testet.... Og vores dyrlæge støtter os i vores valg.

• #2   23. okt 2008 Min den ene har ikke decideret fået konstateret foder-allergi, men allergi over for lager-mider, som jo findes i tørfoder.

Han slikker sine poter RIGTIG meget og kradser sig lidt. Det var på al den pote-slikken at jeg fik mistanke om allergi.

• #3   23. okt 2008 ja det er typist kløe og rødme. lulus var så slemt tilsidt at jeg overveje aflivning, da det kan udvikle sig i en slem retning.(se mit allergialbum)

men hun kan ikke tåle lagermider og husstøvmider, men vi har fjernet de 1. fra kosten ved at fodre med barf og nu er jeg glad for at have valgt den løsning

• #4   23. okt 2008 Ok, jeg har nemlig været lidt bekymret for Aqui. Han har haft et sår på kinden, der ikke ville læges, og som de første troede var hot spot - men antibiotika-kure var stort set virkningsløse. Nu har vi så smurt det med en salve i en uge, og lige nu er det helt væk (håber det bliver væk) men til gengæld har han så fået et sår på siden af den ene trædepude.

Sandsynligvis har det ikke noget med hinanden at gøre, men jeg var godt klar over, at problemer med poterne kunne være et dårligt tegn. Han har dog på intet tidspunkt kløet i såret på kinden, og det virker også kun til, at han holder såret på poten rent.

• #5   23. okt 2008 prøv at skifte til noget mad uden korn, der kommer meget hurtigt et resultat hvis det er lagermiderne.

• #6   23. okt 2008 Han får faktisk ikke mad med korn i. Det eneste jeg kan tage fra, som evt. kunne være et problem er ris. Men eftersom det er "menneskeris" skulle der helst ikke være mider i smiley

• #7   23. okt 2008 får han hjemmelavet mad da? her kan lulu heller ikke tåle alm ris:-( det fandt vi ud af da hun skulle på skånekost for at se om det var lagermier

• #8   23. okt 2008 Jeps - jeg laver altid selv til dem med 1/3 kød, 1/3 grøntsager og 1/3 ris eller pasta. Netop fordi jeg vil have styr på hvad de får - og sørge for at de ikke få alle mulige kunstige tilsætningsstoffer.

• #9   23. okt 2008 super:-) men prøv at undlade ris og pasta en uge, og se hvad der sker.
    så kun kød og grønt.

servere du svinekød? der kan også være mange affaldsstoffer i.

• #10   23. okt 2008 Nix aldrig svin. De får okse, fisk, skaldyr, fjerkræ, hest, hjort m.m.m. Men ingen svinekød smiley Men tak - jeg vil prøve at undlade ris/pasta når jeg koger til dem i morgen, og så bare putte lidt flere grøntsager i smiley

• #11   23. okt 2008 Altså pasta er jo lavet af hvede = korn.

Kommentér på:
Allergi

Annonce