Har spist en malerpensel!!!!!!! Har spist en malerpensel!!!!!!!
Ja som overskriften lyder, så er jeg lige kommet hjem fra arbejder og finder resterne af( hvad jeg mener er en malerpensel, som har ligget på en spand, ) i sofaen og ikke skygge af hverken børsterne eller det metalbånd der holder børsterne fast på plastikskaftet.....
Jeg er i vildrede.... Hvad skal jeg gøre, vi har to hunde og inden af der ser ud til at have det skidt, de leger begge i haven lige nu, og jeg kan af gode grunde ikke vide hvem af dem der muligves har spist penslen....
Jeg kan af gode grunde heller ikke vide om de har spist den, men manglen på beviser gør, at jeg alligevel er helt oppe i det røde felt...
Gode råd lige nu er mere end velkomne..
Jeg holder øje med om de laver noget, for at se om der skulle komme noget med den vej, men er der noget jeg kan give dem for at hjælpe det lidt på vej evt.?
Men som sagt al HJÆLP er velkommen og helst ingen trælse kommentarer, da jeg har det rigeligt dårligt i forvejen.....
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 521 Svar: 12.529
- Bolledej der stod til hævning
- 10 nykogte kyllinger
- Flere kg. stearinlys
- P-piller
- Jerntabletter
- salve med binyrebarkhormon
osv, osv. Og ingen gange er de faktisk blevet syge af det. Så hvis dine hunde ellers virker friske nok, så bare slå koldt vand i blodet
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 80
Men jeg vil lige prøve at ringe til dyrelægen nu...
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Deres tråde vikler sig om fremmedlegemer så de bliver bedre beskyttet mod perforinger og sår
jul 2007
Er tilbage nu efter at have været v dyrlægen med dem begge..
De har brækket sig i stride strømme, men det så ud til at det kun var Jerry der havde det lyserøde plastik i maven - dog er der ingen spor af børsterne eller metalringen...
Vi afventer nu og imens vil jeg lave en omgang havregrød med asparges - velbekomme....
Håber at det hele kommer ud naturligt eller dukker op et sted vi ikke har undersøgt i huset, selvom jeg synes, at jeg har været overalt...
Men tak for jeres råd indtil videre :o)
Hilsen en bekymret hundemor
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
jul 2007
....... og to meget trætte hunde ;o)
-men så kan de lære det!!!!!! smil....
Har spist en malerpensel!!!!!!!