28. dec 2004 Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Baloo har nu fået et god hjem. {{forumTopicSubject}}
Det er jeg helt sikkert på - Baloo er i dag blevet hentet af hans nye ejere. Jeg lå i nat og tænkte alle tingene igennem, og var simpelthen såå nervøs for at han ville få det godt - jeg har næsten ikke sovet i dag. Men i dag mødte jeg dem så, en flink mand og han hans rare rare nygravide kæreste. De har allerede en boxer tæve på to, og lovede Baloo et blivende hjem. Jeg er så lettet nu hvor de er kørt med ham, for jeg er helt sikker på han får det godt. Vi gik tur sammen med ham og dem, hvor de holdte ham, og vi snakkede og fik alt på plads. Jeg er rigtig glad for at det lige præcis er dem som skal have Baloo resten af hans liv. De har også købt hus på landet, så han får det bare så godt så godt, og man kunne virkelig mærke de vidste hvad de havde med at gøre. Så det er en lykkelig historie.
Udover det vil jeg lige give dette link videre, ved godt jeg har lagt det ud en gang før, men det var midt om natten og synes alle skal have en chance for at den siden da jeg simpelthen synes den er kanon godt. - jeg håber i kan bruge den.
(link fjernet)
dec 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Fortsat god aften.
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 404
.. tak for linket! det er super godt
Baloo har nu fået et god hjem.