{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

"Tal knob eller bums lign." {{forumTopicSubject}}

Min lille yorkie har haft to lign. bumser, men alligvel ikke, det er hvid tal som man kan trykke ud.

Så ser det mit spørgsmål er, hvorfor kommer det?
Hun er 3 år, og har aldrig haft det før... Jeg bader hende ca. hver 2 måned, og hun får shampoo og balsam fra poul mitchells hundeserie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Tal knob eller bums lign."
  • #1   1. nov 2008 Hvor sidder de?? xenta- min tæve, hun har sådan nogle bumser under hagen, og det er værst hvis hun nogle dage når at "gnide" snuden rundt i gulvet inden jeg når at få tørret hendes mule.. så altså at hun ikk får "gjort sig ren" under munden, så der sidder skidt der, så er det værst.. men nu skivre du jo ikk hvor de sidder smiley

• #2   1. nov 2008 De sidder på ryggen, tæt på rygsøjlen..

Men hun er stort set aldrig beskidt, reder hende hver dag, hun..og ja, kan ikke lige se hvorfor de skulle komme... Det er noget underligt noget.

Det er ikke rødt omkring "bumsen", men bare lige som en ganske almindelig knob, hvor man så kan presse det er hvide tal ud.

• #4   1. nov 2008 nu svare jeg ikke lige på spørgsmålet angående taglknuden, men svare lige på det med hensyn til badningen det er ikke godta t bare hende så meget man siger 1-2 gange årligt det er ikke godt at bade sin hund for ofte med shampoo

• #5   2. nov 2008 Det er, i følge min dyrlæge, ikke usædvanligt at hvalpe får bumser. Det er noget de vokser fra.

Hvis man vælger den rigtige shampoo kan man godt bade hunden 1 gang om ugen eller sådan. (Det siger Sigurts frisør ihvertfald)

Kommentér på:
"Tal knob eller bums lign."

Annonce