{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

kender i det ---- {{forumTopicSubject}}

med at ens ellers så velopdragne hund/hunde en dag man er i byen bare opfører sig så slemt --

idag har jeg besøgt en veninde -- havde pingeling med og normalt er pingeling super nem og HELT renlig --

men inden for fem min i deres hus har han lættet ben to steder --- og midt i mens vi sidder og får en sodavand og kage - krummer pingeling lige ryggen og skider midt på gulvet -- det har han sku aldrig gjort før ---

og der står man så og undskylder og samler op -- og udbryder -- det var dog utroligt -- det har han aldrig gjort før og man kan se at de tænker -- ja ja den er go med dig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender i det ----
  • #1   4. nov 2008 Nej....Mine er aldrig med så har ikke det "problem" ;o)

• #2   4. nov 2008 hehe altså på en måde da ham der vi skulle købe pablo af kom med ham, rendte han rundt i huset og lettede ben alle steder og den tidligere ejer stod bare og anede knap hvad han skulle gøre udover at sige det plejer han ikke at gøre også spørge efter toiletpapir *G*
    Det skal lige siges at han kun gjorde det de 2 dage så var der ikke mere, så jeg vil tro han har kunnet lugte vores gamle SBT hanhund der døde nogen mdr før vi fik ham ellers ingen gæt på hvorfor pablo var sådan.

• #3   4. nov 2008 uhhh..min gamle puddel gik hen, og lettede ben op af en potteplante...hos min daværende kærestes forældre...Kæft, det var pinligt....og bagefter begyndte han, at humpe på faderens ben...Jeg kunne have krøbet i et musehul !
    Jeg fattede ikke, hvorfor han pludselig opførte sig sådan..Han gjorde det aldrig siden...Men jeg var på vagt, i lang tid efter, når han var med i byen.

• #4   4. nov 2008 Ja det var nu ikke fordi hun var nervøs, men engang satte Vega sig og tissede på gulvet i ventesalen på banegården! XS
    "ØØhh nej, det er <b>ikke</b> min hund - jeg står bare tilfædigvis i den anden ende af snoren!" Hehe... ;P

• #5   4. nov 2008 åhhhh FØJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ iben --- du vinder *LOLLLLLLLLLL*

• #6   4. nov 2008 Hi hi. Kan godt nok ikke slå "julegaven". Men da min labbe Castro var en stor hvalp tog jeg ham en dag med hjem til min veninde. havde i forvejen gået en lang tur med ham, så jeg var sikker på at der ingen uheld kom.

Da vi så kommer op i min venindes lejlighed, hvor min veninde sidder og spiser frokost med hendes ret fine forældre, ja så løber Castro rundt om dem 3 gange og sætter sig derefter midt på gulvet og lægger en STOR lugtende gave.... "Det var mærkeligt, det plejer han aldrig at gøre!" var så det berømte svar fra mig.... Pinligt pinligt...

• #7   4. nov 2008 Hold kæft nogen sjove historier i kan diske op med smiley

-Har ik lige selv en desværre selvom min fenris nok kan finde ud af at lave ulykker

• #8   4. nov 2008 hehe... max han var også lige nede ved min veninde for noget tid siden, hun havde lige inden vi kom skiftet halmet i hendes kanin bur og hun gad ikke lige gå ned med det.. så kom max og tissede på posen... så gik der en halv time, så stod han rigtig pænt og kigge på kaninen inde i buret og valgte så at tisse på buret og ind i buret : /

• #9   4. nov 2008 Nuser har endnu ikke været så pinlig når vi har været på besøg, men det er typisk at det lige skal ske når der er andre. For en måneds tid siden holdt jeg fødselsdag for min familie, Nuser var blevet helt renlig og familien havde netop spurgt til om hun var helt renlig nu. Kort efter lugtede der af lort, og lige bag en af gæsternes stol lå en dampende dej. Mmm. Pinligt. "Jamen det er ikke sket meget længe, og da slet ikke pøller."

Kommentér på:
kender i det ----

Annonce