Skide bange! {{forumTopicSubject}}
Igår gik mig og Xena over på den såkaldte travbane hal på amager.
Jeg har hende i lang line snor da vi lige kommer ind på området. Jeg kigger mig omkring, da vi ikke er vant til at komme der. Så ser jeg et stykke væk fra os ti unge mennesker med tre eller 4 amstaff som Xena. Og kan høre de begynder at kalde deres hunde til sig uden det store resultat. Så de kommer piskende allesammen over til mig og Xena. Godt nok har jeg selv en amstaff, men rysteede pænt meget, for jeg kender dem ikke og ved slet ikke hvad de kan finde på når de er så mange.
Xena Blev os sådan lidt "wow hva sker der her". Men de gjorde heldigvis ikke nogt de blev bare ved med at snuse til hende. Men kunne godt fornemme at Xena ikke skulle sige en lyd....
Så kommer ham den unge fyr løbende og får fat i den ene og PRØVER at få fat i den anden SATAN såm han så smukt kaldte den.
Derefter kommer den anden unge pige løbende og fårfat i den tredje, og så går mig og Xena. Og så ser jeg bare hvordn de skælder den ud ved at holde den hårdt i mund kødet og råbe af den.
Jeg kom da til at sige " det der hjælper da slet ikke" men vidste godt jeg bare skulle holde min mund, ellers slap de vel bare hundene igen.
Men havde simpelthen så ondt af de hunde.
De jo ikk deres skyld de løse, og ja ALLE hunde vil da være nysgerrige.
Det burde være dem der skulle nives hårdt i kinderne fordi de ikke havde styr på deres hunde.
stakler!!
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
De kan være de to unge selv er blevet død forskrækket og det er en reaktion.
Reaktioner er desværre ikke noget vi altid lige kan kontrollere
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 331
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
Ellers et opfindsomt navn han har givet sin hund....
Det er ski da lidt mærkeligt at kalde sin hund for satan. Hmmm....
feb 2007
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
Ja okay. Det misforstod jeg så lige
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Men igen, nogle gange kan man dømme lidt for hurtigt.
Jeg sidder og tænker lidt på der kommer 3 hunde farende. 3 der danner flok. Med ejere der er dømte som inkompetente (hvis vi kan alde dem det). Var det så slemt så er jeg næsten sikker på de hunde ikke ville have nøjes med at snuse.
Jeg ved herfra, at har jeg mine med sammen, så er Carlos dælme på dupperne, for han skal passe på Ubi. Nu har han 2 tøser han skal passe på, hvor den ene er bette hvalp, så jeg forbereder mig da på han bliver mere markant end før.
Selvfølgelig er det ikke ok de er løse. Det er heller ikke en ok reaktion. Men jeg ser nu nogle ting jeg synes er positive. Alene det de kommer spænende. Det er ikke hvad jeg er vant til. Her spæner de sq modsat og lader hunde være hunde.
feb 2007
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.946
Skide bange!