{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Skide bange! {{forumTopicSubject}}

Igår gik mig og Xena over på den såkaldte travbane hal på amager.
Jeg har hende i lang line snor da vi lige kommer ind på området. Jeg kigger mig omkring, da vi ikke er vant til at komme der. Så ser jeg et stykke væk fra os ti unge mennesker med tre eller 4 amstaff som Xena. Og kan høre de begynder at kalde deres hunde til sig uden det store resultat. Så de kommer piskende allesammen over til mig og Xena. Godt nok har jeg selv en amstaff, men rysteede pænt meget, for jeg kender dem ikke og ved slet ikke hvad de kan finde på når de er så mange.

Xena Blev os sådan lidt "wow hva sker der her". Men de gjorde heldigvis ikke nogt de blev bare ved med at snuse til hende. Men kunne godt fornemme at Xena ikke skulle sige en lyd....

Så kommer ham den unge fyr løbende og får fat i den ene og PRØVER at få fat i den anden SATAN såm han så smukt kaldte den.
Derefter kommer den anden unge pige løbende og fårfat i den tredje, og så går mig og Xena. Og så ser jeg bare hvordn de skælder den ud ved at holde den hårdt i mund kødet og råbe af den.
Jeg kom da til at sige " det der hjælper da slet ikke" men vidste godt jeg bare skulle holde min mund, ellers slap de vel bare hundene igen.

Men havde simpelthen så ondt af de hunde.
De jo ikk deres skyld de løse, og ja ALLE hunde vil da være nysgerrige.
Det burde være dem der skulle nives hårdt i kinderne fordi de ikke havde styr på deres hunde.

stakler!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skide bange!
  • #1   5. nov 2008 Pas på med ikke at dømme for hurtigt :o)

De kan være de to unge selv er blevet død forskrækket og det er en reaktion.

Reaktioner er desværre ikke noget vi altid lige kan kontrollere

• #2   5. nov 2008 tro mig, de unge mennesker, ja vel på alder med mig, de har ikke kunne opdrage tre hunde ordenligt, og syns de skide smart at have dem løse, De sagde ikke enagng noget bagefter. dem har vi desværre en del ag der hvor jeg bor. Sørgeligt igen at sådanne hunde havner i det forkerte hænder. Ved godt man kunne blive ved. Men ville bar ud med at det var en MEGET forkert måde at gribe situationen an på ved at rive den i hoved og råbe ad den. og de blev jo, som om hunden fatter noget af det.

• #3   5. nov 2008 Kan godt forstå du blev bange i den situation, det tror jeg alle ville, om man har en amstaff eller en pudel.
    Ellers et opfindsomt navn han har givet sin hund....
    Det er ski da lidt mærkeligt at kalde sin hund for satan. Hmmm....

• #4   5. nov 2008 hi øh nej tror ikk hunden hed satan, men han blev ved med at råbe kom her din lille satatn kom så din satans huns din lille..... og sådan blev det ved.

• #5   5. nov 2008 Sabrina & Kim :
    Ja okay. Det misforstod jeg så lige smiley Synes godt nok også det var lidt mærkeligt. Men jeg har da hørt en der kaldte sin hund for Hitler.... så hvorfor ikke Satan.

• #6   5. nov 2008 Jeg kan godt forstå dig, tag endelig ikke fejl af det :o)

Men igen, nogle gange kan man dømme lidt for hurtigt.

Jeg sidder og tænker lidt på der kommer 3 hunde farende. 3 der danner flok. Med ejere der er dømte som inkompetente (hvis vi kan alde dem det). Var det så slemt så er jeg næsten sikker på de hunde ikke ville have nøjes med at snuse.

Jeg ved herfra, at har jeg mine med sammen, så er Carlos dælme på dupperne, for han skal passe på Ubi. Nu har han 2 tøser han skal passe på, hvor den ene er bette hvalp, så jeg forbereder mig da på han bliver mere markant end før.

Selvfølgelig er det ikke ok de er løse. Det er heller ikke en ok reaktion. Men jeg ser nu nogle ting jeg synes er positive. Alene det de kommer spænende. Det er ikke hvad jeg er vant til. Her spæner de sq modsat og lader hunde være hunde.

• #7   5. nov 2008 malene: ej hvor.... ja ej hvor sindsygt....

• #8   5. nov 2008 Janie, kan kun give dig ret. Kan også mærke at Nala er blevet mere obs efter Diesel er kommet til :o)

Kommentér på:
Skide bange!

Annonce