{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Mentaltræning. {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG..

Jeg mentaltræner over lotus, specielt her i den mørke tid hvor vi ikke kan være ude så længe (man kan jo ikke se en s... efterhånden når klokken har passeret 16 hehe). Jeg er bare blevet lidt træt af de mentaltrænings øvelser jeg selv har brugt, så jeg tænke om I ikke havde nogle forslag?
Har hidtil gemt godbidder for Lotus forskellige steder, så sent som i går gemte jeg dem under en skotøjsæske..det synes Lotus var en meget mærkelig og lidt farlig ting- den sagde en uhyggelig lyd når man rykkede den syntes hun:-) Jeg vil altså bare gerne have forslag til lidt afveksling:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mentaltræning.
  • #1   5. nov 2008 ved ikke hvor det "over" kom fra i starten af teksten..bare glem dét:-)

• #2   5. nov 2008 Hvad med at træne en masse tricks med ham?

Langt de fleste af dem kan jo laves på én kvm indendørs. Jeg tænker på pote, vinke, high five, danse, bukke, rulle, neje, læg hovedet helt ned, læg død, nikke, ryste på hovedet, kravle, sidde bamse, "hent" (du kan lære ham navnene på hans legetøj, så han kan hente det ét stykke af gangen)

Jeg så en sød én i går, med en hund der havde lært at hente en kleenex, når ejeren nøs smiley

• #3   5. nov 2008 Ooooggg - beklager lige det der ham, der sneg sig ind. HENDE Lotus, selvfølgelig!

• #4   5. nov 2008 He he det er helt okay, jeg har en veninde der efter 7 mdr STADIG ikke fatter at det er en "hun" og ikke en "ham":-) gud jeg kender ikke halvdelen af de tricks du nævner med det lyder vildt sjovt. Hun kan high five, rulle, give hals indtil nu..og nææææsten sidde som en cirkushund:-) hvordan lærer man dem at danse, neje, bukke osv? vil vildt gerne prøve at lære Lotus det:-)

• #5   5. nov 2008 Åh, det er svært at forklare, uden at det fylder to sider. Måske vi bare skal arrangere en fælles HG-tricks-dag et sted i StorKøbenhavn? smiley

Men der er faktisk en bog, der hedder noget med "Min cirkushund", eller noget i den stil. Der står en del af de tricks, og der er indlæringen også beskrevet. Jeg har den derhjemme, så hvis du ikke lige kan finde den på titlen, så send mig en PB. Så skal jeg nok kigge ordentligt efter, hvad den hedder.

• #6   5. nov 2008 Rotterne: Ja jeg synes også bare det er SÅ sødt:-)

Karina og møghundene: Ja tænkte også det måske lige var et lidt uoverskueligt spørgsmål:-) Jeg prøver lige om jeg kan finde den bog dér..ellers hører du fra mig:-)

• #7   5. nov 2008 Ellers kan du evt. få fat i "Klikkertræning for din hund". Hvis du først kommer i gang med klikkeren, så kommer tricksene af sig selv. Ca. halvdelen af dem Lanka kan, har hun selv opfundet. Hun kan bla. gå i legebuk, samtidig med, at hun gnider sig på snuden med poten. Det er altså ikke noget, jeg har fundet på smiley

En sjov ting kan også være at lære dem at dutte på ens spredte fingre én af gangen - altså "Find tommeltotten" - "Find pegefingeren" osv.

• #8   5. nov 2008 Jeg har faktisk klikkertrænet hende med stor succes, men er lige flyttet og har været så dum at lægge den i en flyttekasse..så skal lige have fundet den frem..men du har ret i at det er super godt værktøj! Specielt når man har en hund der er max lærenem:-)

Kommentér på:
Mentaltræning.

Annonce