{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Problem hunde. {{forumTopicSubject}}

Det kan godt være det bare er mig, men når jeg læser de forskellige annoncer igennem, (jeg leder efter en amr. Bulldog) så er der et par stykker som vil af med deres ”problem hund” men som søger efter en anden hund i den næste annonce, er det mig eller er der også andre som får et surt opstød af denne handling, jeg mener det er ikke hunden som er problemet, det er dem som ejer hunden, jeg får nok et møgfald for det som jeg har skrevet, men mener ikke det er i orden, problemerne kommer jo bare med den næste hund også.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem hunde.
  • #1   6. nov 2008 Nogen gange har man valgt forkert race og på den måde løber ind i problemer, nogen gange ændres ens liv drastisk, nogen gange gaber man over for meget ifht hvad man reelt har af erfaring og viden...

    Der kan være mange ting der spiller ind, men jo... jeg bliver også forarget.


  • #2   6. nov 2008 Giver Tanja ret. Man siger jo også at det fleste ødelægger deres 1. hund. Men ville ønske at man satte sig bedre ind i hvad det indebær at have hund og prøvede at se frem i tiden om man kan have hund længere en 6-9 mdr.

  • #3   6. nov 2008 Men mit problem er bare at i den næste annonce kan man se at de søger den samme race igen.

  • #4   6. nov 2008 De burde stoppes men det er så nemt at sige at det er hunden det er galt med så vi prøver med en ny hund .

  • #5   6. nov 2008 Jeg kan kun være enig med dig Morten. Desværre er der rigtig mange der anskaffer sig hund uden at sætte sig ind i hvad det vil sige at have hund. Dernæst køber de en race ud fra udseendet i stedet for at undersøge om den race også passer ind i deres dagligdag. Det nytter jo ikke at anskaffe sig en race der kræver utrolig meget motion og aktivitet hver dag, hvis man ikke kan opfylde dette. Så bør man vælge en race der kræver mindre aktivering og motion.

    Det er jo altid hunden der bliver taberen. Det er den der er problemet når den gnaver det ene og det andet i stykker når den er alene hjemme. For det er i hvertfald ikke ejeren der slet ikke har forstået at hunden måske har brug for mere aktivering og at bruge sin hjerne fremfor kun benene.

    Der findes så megen litteratur på både biblioteker, internettet, i de forskellige raceklubber osv. at der ikke er nogen undskyldning for ikke at have mulighed for at sætte sig ind i hvad det vil sige at have hund og hvad de forskellige racer har af behov for at trives.


Kommentér på:
Problem hunde.

Annonce