{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Pas på med boldmotivation.. {{forumTopicSubject}}

Min hund er fuldstændig boldtosset. I dag til træning lavede vi fremadsendelse, hvor hunden skulle løbe hen til en "boldmaskine", som er et rør med tennisbolde. Hunden skal tage én bold og komme tilbage med den. Min hund hiver minimum to bolde ud hver gang og kommer først med en når jeg kalder på ham. På et tidspunkt præsterede han også at løbe hen mod mig med to bolde i munden, men han tabte dem halvvejs og tossede så bare rundt med dem.
Da det var den næste hund der skulle prøve, står vi i baggrunden og kigger på og jeg står med hænderne i lommen og hundesnoren om håndleddet. Den hund der træner fremadsendelse taber så en bold som triller fra den, og min fantastiske køter synes så, at den bold skal fanges LIGE med det samme, så han laver et ordentligt spring, hvor han rykker min hånd op af lommen og hiver mig med. Jeg kan ikke bare slippe snoren, fordi den er omkring mit håndled, så jeg flyver efter ham. Jeg får endelig sluppet snoren, men er så meget ude af balance, at jeg ryger vandret ned på græsset, og kurrer nogle meter hen ad det MEGET våde græs/mudder, til stor underholdning for de andre hundeførere.
Og JA han fangede bolden.. dumme køter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på med boldmotivation..
Kommentér på:
Pas på med boldmotivation..

Annonce