Ny hund? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
(Det her blir nok et halv langt indlæg, bær over med mig)
Jeg har siden jeg fik Balto ønsket mig en hund nummer to, og da Balto snart fylder 4 syns jeg det er et godt tidspunkt.
Lige siden jeg var 2-3 år gammel har vi haft to hunde i familien, så det er ganske naturligt for mig.
Jeg har en kæreste som aldrig har haft hund, vi bor sammen og jeg vil selvfølgelig gerne gøer alt for at hans "første" hvalpemøde bliver en positiv omgang, og han har allerede nu taget sig virkeliggodt af Balto. Man skulle ikke tro at han ikke havde prøvet det før.
Nu har vi så længe snakket om det, og har researchet frem og tilbage med hvilken race det skulle være. Vi har tjekket økonomien og det er intet problem der. Har også snakket med forsikringen, og med diverse hunde-sittere i vores omgangskreds, heller ikke der er der nogle problemer. Tiden mangler heller ikke, da jeg ikk længere har så mange lukkevagter i butikken, og jeg har ferie tilbage til når hvalpen kommer til April.
Jeg har kigget efter race og har snakket med flere opdrættere og hundeejere, og vi er kommet frem til at i skal have en Shar pei.
Jeg har skrevet os op til en hanhvalp, men har jeg glemt at tage højde for noget?
Jeg håber at få lidt backup fra jer, eller råd omkring forberedelser til den lille nye hvalp....Jeg føler at jeg har tjekket op på alt, men må lige høre jer om råd. :o)
Håber i vil hjælpe mig lidt.
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
Kan ikke lige umiddelbart se hvad I skulle have glemt. Det er dejligt at have to hunde.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
Tror også alt er dækket, jeg vil bare være helt sikker. *s*
maj 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 78
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
Men godt du skrev det, vil være sikker på ikk at have glemt noget jo. *S*
Ny hund?