{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

HJÆLP LOPPER {{forumTopicSubject}}

Jeg håber nogle kan hjælpe.
jeg har en labrador som har fået lopper.
Jeg må ærlig indrømme jeg er ved at gå helt amok. Min krop er helt sat til med loppebid. Det er så vildt jeg overvejede om jeg bare skulle tage op og få aflivet hunden, sover ikke om natten da jeg klør overalt. Er der nogle der har nogle råd. Den har fået loppekur. Frontline, jeg kan ikke rigtig finde flere lopper på den, men de er overalt i lejligheden. hjælp mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP LOPPER
  • #2   12. nov 2008 INd til matas og købe loppemidler til boligen. Alle hundens tæpper og lignende skal vaskes.

Spørg dernede hvordan og hvor ofte du skal behandle boligen

• #3   12. nov 2008 Og når du så er blevet udyrene kvit, så hunsk at behandle hunden forebyggende mod lopper hver måned

• #4   12. nov 2008 Du skal købe et insekticid og få sprøjtet dit hjem med det, så lopperne kan dø og blive væk

Så synes jeg også, du bør behandle din hund med Program Vet, så du forebygger at en enkelt loppe får held til at lave en bunke unger...

• #5   12. nov 2008 (link fjernet)

Fandt det!
    Et eksempel på et middel, der kan bruges på omgivelserne.

• #6   12. nov 2008 Du skal behandle hunden imod lopper med f.eks advantage og boligen sprøjtes med Trinol 810. Det er især vigtigt at sprøjte omkring hundens liggepladser (ikke på pladsen mend omkring den) i revner og sprækker i møbler og løseligt på gulvene.

Virkningen holder op til 7 uger og virker imod alle former for insekter.

• #7   12. nov 2008 ville bruge bayovantic istedet...
    det skel hunden afgiver lever loppen af og når man bruger bayovantic vil der være gift i dens skel så den beskytter også i boligen på en måde

man skal self stadig vaske puder kurve og tæpper og spraye hjemmet men man er hjulpet godt på vej med bayovantic

når vi i pensionen døjer med det lukker vi alle hunde ude og sprayer staldchok fordi den er rigtig hår imod lopper ind i alle hjørner og kanter og så bliver vi ude i 1 time og så vasker vi alle skåle og så ser vi ikke flere

loppen har desværre et stadige hvor den er i pubbe og ligemeget hvor meget du sprayer og gør ved dør en pubbe ikke... den kan leve i en pubbe i over et år...

• #8   13. nov 2008 Steen, overvejer du slet ikke et sekund, at hvidløg også er kemi?

• #9   14. nov 2008 Mange tak-

Jeg har givet den 3. loppekur med det der bayvntic og sprøjtet lejligheden med trinol 810. Men har ikke gjort det overalt da der står bag på man hverken må på møbler eller gulvtæpper eller noget.

Jeg har gjort hele lejligheden rent og støvsuget og vasket gulv. Taget stofbetræk af sofaerne og alt betræk af sengen og vasket på 60 grader, så håber jeg det er væk.

Kommentér på:
HJÆLP LOPPER

Annonce