1.729 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP LOPPER {{forumTopicSubject}}
Jeg håber nogle kan hjælpe.
jeg har en labrador som har fået lopper.
Jeg må ærlig indrømme jeg er ved at gå helt amok. Min krop er helt sat til med loppebid. Det er så vildt jeg overvejede om jeg bare skulle tage op og få aflivet hunden, sover ikke om natten da jeg klør overalt. Er der nogle der har nogle råd. Den har fået loppekur. Frontline, jeg kan ikke rigtig finde flere lopper på den, men de er overalt i lejligheden. hjælp mig.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.332
Spørg dernede hvordan og hvor ofte du skal behandle boligen
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.332
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Så synes jeg også, du bør behandle din hund med Program Vet, så du forebygger at en enkelt loppe får held til at lave en bunke unger...
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.584
Fandt det!
Et eksempel på et middel, der kan bruges på omgivelserne.
nov 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 147
Virkningen holder op til 7 uger og virker imod alle former for insekter.
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
det skel hunden afgiver lever loppen af og når man bruger bayovantic vil der være gift i dens skel så den beskytter også i boligen på en måde
man skal self stadig vaske puder kurve og tæpper og spraye hjemmet men man er hjulpet godt på vej med bayovantic
når vi i pensionen døjer med det lukker vi alle hunde ude og sprayer staldchok fordi den er rigtig hår imod lopper ind i alle hjørner og kanter og så bliver vi ude i 1 time og så vasker vi alle skåle og så ser vi ikke flere
loppen har desværre et stadige hvor den er i pubbe og ligemeget hvor meget du sprayer og gør ved dør en pubbe ikke... den kan leve i en pubbe i over et år...
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 3
Jeg har givet den 3. loppekur med det der bayvntic og sprøjtet lejligheden med trinol 810. Men har ikke gjort det overalt da der står bag på man hverken må på møbler eller gulvtæpper eller noget.
Jeg har gjort hele lejligheden rent og støvsuget og vasket gulv. Taget stofbetræk af sofaerne og alt betræk af sengen og vasket på 60 grader, så håber jeg det er væk.
HJÆLP LOPPER