{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

lige lidt hjælp vedr. hund {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige et spørgsmål måske andre har lignende hunde der gør samme ting?...Når vi for gæster så skal hunden bare have en bamse eller andet i munden for at tage i mod er der nogle hunde der gør samme nummer?..

Og en anden ting er når en hund kradser i gulvtæppet altså selvom han ikke er stresset eller andet og begynder at pibe selvom man ikke kigger på ham eller noget er der nogle der ved noget om det ? eller hvad der kan afhjælpes ?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige lidt hjælp vedr. hund
  • #1   13. nov 2008 Luna skal altid have noget i munden, når jeg kommer hjem, eller når vi får gæster:-)

Det med gulvet kan jeg ikke hjælpe dig med

• #2   13. nov 2008 S Battie tager nogle gange sin yndlingsmus for at vise den til de nyankomne,ikke så let når de står med hovedet nedad for at snøre støvler op GG
    Gulvtæppekradsning...Er det i forbindelse med at han skal lægge sig til ro?

• #3   13. nov 2008 S jeg tror det er for at byde velkommen , det virker sådan; hej med jer ihhh hvor dejligt I kommer og I må gerne låne noget af mit SS

• #4   13. nov 2008 Nej det ikke rigtig når han skal sove det mere sådan en intens krasning som om han bare har sat sig i hovedet at tæppet skal dø men det jo ikke så rart med gulvet og sådan ?

• #5   13. nov 2008 jeps min stormer rundt og leder efter bamse, bold eller lign. når der kommer gæster...helt normalt

det andet du beskriver forstår jeg ikke helt hvad du mener???

Lykke

• #6   13. nov 2008 hmm det ved jeg ikke, Battie kradser i tæppet når han skal lægge sig, sikkert for lige at rette tæppehårerne med strømligningen i hans pels for de ikke stikker S

• #7   13. nov 2008 Ja det er bare meget sjovt at se at hans bamse skal med ud i gangen og tage imod gæster. men tænker også lidt som om er det nu vi skal lege mon det er det han siger hehe ?

• #8   13. nov 2008 Lykke...Når vi sidder og ser fjernsyn eller snakker eller et og andet .. og han ligger og tygger kødben så lige pludselig er det som om han har glemt alt om det kødben og så begynder krasningen og når man så siger nej til ham begynder han at pibe sådan hvor man tænker at man har givet hunden jordens største skideballe og sådan er tilfældet jo ikke vi siger stille og rolig nej til ham ?

• #9   13. nov 2008 Helle B...Ja han gør det også i sofaen men det er ikke så slemt mere nu er det mere tæppet det er gået udover.. menn gad godt vide hvad der ku gøres mod problemet.. :)..Ja tror også bare han ska vise sit fine legetøj frem

• #10   13. nov 2008 Det med bamsen i munden er tit noget de gør for at dæmpe dem selv.

• #11   13. nov 2008 Jeps når jeg komme hjem finder hunden altid noget at proppe i munden. Det er som regel mine sko:)

• #12   13. nov 2008 Mine hunde skal også altid vise noget frem når der kommer folk ind ad døren eller når jeg selv kommer hjem. Desuden skal min springer også helst have en bamse med ud at gå tur. Her i byen bliver han tit kaldt "hunden med bamsen" og jeg ser tit folk sidde i biler og pege og smile bredt når han kommer gående med et af hans utallige tøjdyr.

Kommentér på:
lige lidt hjælp vedr. hund

Annonce