5.825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Gå væk hund på spray... Gå væk hund på spray...

Hej alle hundeejere.
Vi har vores kære Charlie på 4 mdr, men nu er han begyndt at bide i vores døre og karme når han er alene hjemme.
Kan man få noget man kan sprøjte på så hunde ikke gider at bide i træet???
Eller er der en der har en go opskrift på hvordan vi vænner den af med alt det bideri???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå væk hund på spray...
  • #1   15. nov 2008 Jeg tænker mere på, hvad I gør med ham inden I går fra ham?

• #3   15. nov 2008 Jeg synes du skal finde ud af hvorfor hunden er ked af at være alene hjemme og behandle på selve problemet i stedet for..

• #4   15. nov 2008 jeg syntes det virker smart med sådan noget spray det kunne have sparet mig en sofa den gang min hunds tænder de kløet. der ud over er der også en god ide at have masser af ting som hunden godt må bide i eks et kødben vi brugte frosne karklude det var rigtig godt(våde frosne kar klude)

men det kommer self an på om hunden tykker i ting forde dens tænder klør eller forde den er ked hvis den er ked skal du selfølgelig løse problemet som therese også siger..

• #5   15. nov 2008 Når vi kører er han sammen med vores anden hund, så han er ikke alene eller ked af at være alene.
    Tror det er fordi han er ved at skifte tænder, kan se der mangler et par stykker.
    Så jeg har lige bestilt noget gå væk hund på overnævnte hjemmeside....tak for linket.
    Vi bor på landet, så inden vi kører er han ude og lege og løbe sig træt. Så det må være fordi tænderne klør.

• #6   15. nov 2008 En hund af hans type løber sig ikke træt.....Han skal have lov at bruge sin snude på at finde mad og godbidder :-)) Det er en jagthund:-))

• #7   15. nov 2008 altså min hvalp begyndte på at bide i karme/vægge fordi vi havede passet en anden hvalp som fik den tossede ide.... jeg har så købt noget spray som er beregnet til at sprøjte på forbindinger eller hud områder hvor den ikke må bide sig og hun har IKKE gjort det siden og det er ganske ufarligt...så det kan jeg anbefale.....
    held og lykke smiley

• #8   15. nov 2008 Tine j hvad hedder det spray?

• #9   15. nov 2008 Han får skam også lov at bruge hans snude, han søger blandt andet efter hans morgenmad.

• #10   15. nov 2008 Gå væk hund virkede ikke på Kia overhovedet da hun beslutede sig til at åbne køkkenskabene og smadre køleskabet .... Tabasco virkede derimod fint.

Kan ikke huske hvad det til forbindingerne hedder men det står sammen med gå væk hund hos dyrehandleren ... Et eller andet med "lick" ... tror jeg ...

• #11   17. nov 2008 tak for hjælpen smiley

• #12   17. nov 2008 Hos dyrlægen kan du købe en sår-spray som hedder Cothivet.... den lugter af H...... til, og hunde ka absolut ik li lugten af det.

Det har jeg haft rigtig god erfaring med et par gange. De ting som jeg har sprøjtet det på, har de aldrig rørt siden.
    Det lugter ikke særlig godt når du lige sprøjter det på, men lugten forsvinder igen, så mennesker ik ka lugte det

Kommentér på:
Gå væk hund på spray...

Annonce