Toffie har det såååå hårdt Toffie har det såååå hårdt
Jeg har jo de mest vidunderlige hunde i HELE verden.. Intet mindre..
Nu er Emma så kommet i løbetid, og hooooold da op hvor er det hårdt for Toffie..
Han må ikke parre hende, så vi holder dem adskilt når vi ikke er hjemme, og når vi er hjemme, så skal han holde sig fra rumpen af hende (Vi er altid to til at holde øje)
Men Toffie har det VIRKELIGT hårdt. Han piver næsten hele tiden, for han kan jo ikke forstå, at Emma ikke er interesseret i, at han humper hende, eller at VI ikke er interesseret i at han huper hende.
Nøøøøøj hvor er det slemt, at være Toffie.. Iiihh hvor er vi nogle RIGTIG slemme mennesker.....
Emma derimod, hun klarer det bare så flot.
Jeg har kun set MEGET små blodpletter, og hun er bare REN hele tiden.
SUER godt gået, af min lille rullepølse..
Vil da lige nævne, at det er hendes første løbetid ;-)))
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
fedt at hun holder sig så godt ren, det er dejligt når man har en hund der gør det.. mine bella er go nok til det, men emma, hun er squ ikke... så bella hjælper med at holde hende reng de 2 gange hun har været i løb...
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Han er en ret utryg hund, der (af hvad vi har fået at vide) har haft et ret hårdt liv.
Men han bliver snippet på et tidspunkt... Vi orker ikke en løbetid som denne her igen.. Heller ikke selvm vi har muligheden for at holde dem adskilt med et gitter. ;-))
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Og jaaa - toffie har det sååå hårdt.. den lille stakkel...
Toffie har det såååå hårdt